OoPee
Nuori ikäisekseen
Lähinnä stayuppeja ja sukkanauhoja.Älä ala inisemään, ite käytät sukkahousuja.
Lähinnä stayuppeja ja sukkanauhoja.Älä ala inisemään, ite käytät sukkahousuja.
Tarvittaisiinko tässä matkatasoitusta vai kuinka?Tämä ottelu ei näytä reilulta, eri sarjan "miehiä" :nope:
Mulla on oikeita vanhanajan talvisäitä varten varalla sellainen vaatekappale, josta käytän nimeä "torvi". Se on villanlangasta kudottu/neulottu vähän niinkuin Mossen mainostaman kaulurin ja hupun yhdistelmä. Mutta ei ole lähellä kumpaakaan. Mutta lämmin on ja suojaa kaulan, pään ja osan kasvoistakin.Käytän shemaghia. Paljon parempi kuin tavallinen kaulaliina, koska sillä saa enemmän peittävyyttä ja pahimmassa myräkässä vaikka kietaisee koko pään peittoon ehtaan terroristityyliin. Toki karderoobista löytyy myös kaulaliinaa, mustaoranssia sellaista ja sinivalkoinenkin.
Mulla on oikeita vanhanajan talvisäitä varten varalla sellainen vaatekappale, josta käytän nimeä "torvi". Se on villanlangasta kudottu/neulottu vähän niinkuin Mossen mainostaman kaulurin ja hupun yhdistelmä. Mutta ei ole lähellä kumpaakaan. Mutta lämmin on ja suojaa kaulan, pään ja osan kasvoistakin.
Emmää tiedä sen oikeaa nimeä, kun olen saanut sen yhden jutun tiimoilta. En ole ite sitä ostanut. Mutta hyvä se on talvisäätä vastaan.Meinaatko putkikauluria? Semmosen vois kyllä hankkia, aitona NVA/Wehrmacht-mallina tietysti.
Jätkä on gauhee niukkis.Vaiti!