Käytätkö kaulahuivia?

jupla

Well-known member
Sijainti
Kurjala
Tämä ottelu ei näytä reilulta, eri sarjan "miehiä" :nope:

K. August

Well-known member
Kaulaliinaa käytän varsin usein. Alle +20 asteessa saattaa tuntua kylmältä, jolloin käytän sisälläkin kaulaliinaa ja pipoa.

Tsuhna

Absent Member
Sijainti
Toisaalla
Käytän shemaghia. Paljon parempi kuin tavallinen kaulaliina, koska sillä saa enemmän peittävyyttä ja pahimmassa myräkässä vaikka kietaisee koko pään peittoon ehtaan terroristityyliin. Toki karderoobista löytyy myös kaulaliinaa, mustaoranssia sellaista ja sinivalkoinenkin.

markoj

Custom User
Fillaroidessa tarpeen vaatiessa käytän. Ruskea kudottu kaulaliina jostain myyjäisistä hankittu. Aikaisemmin mulla oli kelta-musta Hammarby IF:n liina, mutta se on jääny matkan varrelle.

OoPee

Nuori ikäisekseen
Sijainti
Far enough
Kurkkukipu jo eilisestä lähtien. Olis kaulaliinalla käyttöä, vaan tietenkin unohdin ottaa mukaan :dunno:

Il Tempo Gigante

Darth Father
Sijainti
Gamla Pedersöre huvudsocken
Haa

Käytän shemaghia. Paljon parempi kuin tavallinen kaulaliina, koska sillä saa enemmän peittävyyttä ja pahimmassa myräkässä vaikka kietaisee koko pään peittoon ehtaan terroristityyliin. Toki karderoobista löytyy myös kaulaliinaa, mustaoranssia sellaista ja sinivalkoinenkin.
Mulla on oikeita vanhanajan talvisäitä varten varalla sellainen vaatekappale, josta käytän nimeä "torvi". Se on villanlangasta kudottu/neulottu vähän niinkuin Mossen mainostaman kaulurin ja hupun yhdistelmä. Mutta ei ole lähellä kumpaakaan. Mutta lämmin on ja suojaa kaulan, pään ja osan kasvoistakin.

Tsuhna

Absent Member
Sijainti
Toisaalla
Mulla on oikeita vanhanajan talvisäitä varten varalla sellainen vaatekappale, josta käytän nimeä "torvi". Se on villanlangasta kudottu/neulottu vähän niinkuin Mossen mainostaman kaulurin ja hupun yhdistelmä. Mutta ei ole lähellä kumpaakaan. Mutta lämmin on ja suojaa kaulan, pään ja osan kasvoistakin.

Meinaatko putkikauluria? Semmosen vois kyllä hankkia, aitona NVA/Wehrmacht-mallina tietysti.