Olis.Olisko perusteita rannekellon käytölle? Onko päivä niin tarkkaan aikataulutettu vai eikö ruudun oikeassa alakulmassa ole kellonaikaa?
Urheillessa T6 toiminnon/tarpeen vuoksi ja muutoin yleensä fiiliksen ja pukeutumisen vuoksi. Pidän kelloa siis yleisimmin asusteena, ajan nyt näkee muutenkin.Olisko perusteita rannekellon käytölle? Onko päivä niin tarkkaan aikataulutettu vai eikö ruudun oikeassa alakulmassa ole kellonaikaa?
Ei kaikissa kelloissa. Mulla on useimmiten käytössä semmonen kello missä ei ole patskua.Et/en/ei niin. Käyttämishomman hoitaa nykykelloissa nappiparisto.
Sori, mä heräsin just. Sori.
Suomessa olen tottunut siihen, että rannekello pidetään aina vasemmassa kädessä ja ainakin miehillä näyttö on ylöspäin. Maailmalla matkatessa on tullut huomattua se, että useat pitävätkin kelloa oikeassa ranteessa vaikka se näin omaan silmään vaikuttaa hassulta. Tiedä sitten mikä on se oikea tapa tai onko sitä lainkaan.Työkaverilla on oikeassa, näyttää hoopolta.
Jotain taskunaurista vois käyttää, jos olis tarvetta, mut kun ei oo.
Mulla olis perintönä saatu taskukello, kertaakaan en ole käyttänyt, on koriste-esineenä hyllyssä.Jotain taskunaurista vois käyttää, jos olis tarvetta, mut kun ei oo.
Aina on joko kännykkä taskussa tai ruutu auki, niin ei oikein ole tarvetta kantaa kelloja mukana. Rannekello on suorastaan epämukavuustekijänä, painaa ihoa, hiostaa, tms..Jotain taskunaurista vois käyttää, jos olis tarvetta, mut kun ei oo.