Käyttätkö rannekelloa?

Käytätkö rannekelloa?

• Äänestäjiä yhteensä
    36

burb

.
Ai käytänkö rannekelloa vai?

- Käske käymään meilläkin! :D:D ÄHÄHÄHÄÄÄ! :thumbup:

Lunssila

Well-known member
Käytän vain kotiviiniä.

Viimeksi muokattu:

Vesku

Maatalousneuvos
Eipä noita ole tullut pidettyä. Jossain laatikonpohjilla lienevät. Konerempoissa yms miesten töissä ( ennen vanhaan) alttiita likaantumiselle ja nirhaantumisille.
Hmmm.... Piti ihan muistella ja googlettaa. Mullahan taitaa olla jemmassa oikea vintage-kello! Certina DS2 :doubtful:

Joni

Well-known member
Käytin joskus yli 10v sitten viimeksi. Oli kätevä kun ei ollut vielä omaa puhelinta mistä nähdä kelloa. Eipä muuten siitä kivaa ollut kun teki hierymiä ranteeseen. Nico Roskavuori käyttää edelleen Hugo Bossin merkkistä mutta se onkin noita imagosyitä. :ahem:

Antsa Rieppo

Well-known member
Sijainti
Purukiellossa
Käytin joskus yli 10v sitten viimeksi. Oli kätevä kun ei ollut vielä omaa puhelinta mistä nähdä kelloa. Eipä muuten siitä kivaa ollut kun teki hierymiä ranteeseen. Nico Roskavuori käyttää edelleen Hugo Bossin merkkistä mutta se onkin noita imagosyitä. :ahem:
Sitä on luettu wanhemman perfect age-forumistin postauksia.

PekPoy

oik. yo.
Sijainti
Helsinki / f1racing.net / vasempaan kääntyvät mutk
Nico Roskavuori käyttää edelleen Hugo Bossin merkkistä mutta se onkin noita imagosyitä. :ahem:
Uskon molepien Mersu-kuskien käyttävän IWC Schaffenhausen -kelloja sikäli kun käyttävät. Kyseessä tallin kellosponssi.

Polliin: Käytän muualla kuin kotona ja urheillessa. Daniel Wellingtonin nahkarannekkeinen tiuku käytössä, tyttöystävä aikanaan yllärinä hankkinut.

Jacques

KKWCS:n Mietaa
Sijainti
Helsinki
Lasketaanko urheilukello rannekelloksi?

Mulla on tällainen:

Tavallista rannekelloa mulla ei ole. Joskus teininä ollut viimeeksi.

Fagerholm

Oman elämänsä Sutil
Sijainti
Semminki
Mutta eipä siitä aikaa ole kuin vuosi, kun Jacques vielä oli perfect age teini.

mustakaari

"Se on juurikin näin"
Sijainti
Rysälä
Komp. Toi sandwich-kellotaulu on hieno yksityiskohta. Follon hulkki-subi on myös hieno klassikko. Itseä houkuttaisi submariner ilman päivämäärää.
Jep. Se on mulla harkinnassa. Ja imo oikeessa kellossa ei ole patteria tai akkua lain.

FO110K

Banned
Komp. Toi sandwich-kellotaulu on hieno yksityiskohta. Follon hulkki-subi on myös hieno klassikko. Itseä houkuttaisi submariner ilman päivämäärää.
Kiits, tykkään kanssa :)
Mulla oli tuo päivyritön Subi aiemmin, mutta ei vaan osannut olla ilman päivyriä. Sittemmin tuo suurennuslasi on vienyt mukanaan,
ja yhdistettynä tuohon Hulkin taulun heijasteluun niin on ollut aika hyvä combo-itselle :)