SamiJ
Well-known member
Minä sulle kohta "uoman" näytän.Sääntökeskusteluhan on lähteny hyvin liikkeelle ja pysynyt uomissaan.
Minä sulle kohta "uoman" näytän.Sääntökeskusteluhan on lähteny hyvin liikkeelle ja pysynyt uomissaan.
*kurkkii sivusta että josko vilahtais*Minä sulle kohta "uoman" näytän.
Ai mää vai?Vittuileksä vai?
Juuri näin tulisi tehdä, mutta syy on pikemminkin se, että.Luonnollisin toimintamalli olisi bännätä hahmo Albert Oil joka kuitenkin on kaiken tämän aiheuttanut asemoimalla itsensä vittuilun kohteeksi.
"Albert Oilille viikko eristysselliä jäännön yksi noudattamisesta."Aivan ONNETON sääntö! KUULITTEKO?
"Albert Oilille sähköshokkeja säännön yksi noudattamisesta."Otan kohta kengän pois ja lyön sukalla!
"SamiJ huilaa viikon moderaattorin typeryyden osoittamisesta. Samalla perusteella nimimerkkien Renngeist, Micael, FW08, kouvotsvoni ja Pyryf kirjoitusoikeudet on poistettu pysyvästi."Jätkä kirjotti JÄÄNTÖ! AVUTONTAAAH!
Jätkä kirjotti JÄÄNTÖ! AVUTONTAAAH!"Albert Oilille viikko eristysselliä jäännön yksi noudattamisesta."
Kun käy paskalla niin paino putoo?Mulla on nyt tässä vähä sellainen lose-lose- tilanne!