Unohdin kertoa, että väänsin ripulipaskat pari tuntia sitten.
Väriltään terve, määrältään runsas ja koostumukseltaan hieman tahnamainen.
Maultaan intensiivisen hedelmäinen, viipyilevä?
Onko tosiaan pakko listata KAIKKI kakkallakäynnit? No, ei kai siinä sitten muu auta. Palaan asiaan tuonnenpana.
Minulla on erikoinen tapaus, asetin iPadin vessanpönttöni pohjalle ja aina kun paskannan, niin ulkona leijuu ilmassa toinen iPadi suotamassa paskaa pihalle. Loistavaa lannoitetta kukkapenkeille ja nurmikoille.
Joskus onnettomasti eksyy joku koirantaluttaja koirineen, ne karvapallot nuuskii maata ja sitten samaan aikaan paskantaessani sataa tämän viattoman talutinhyypiön niskaan, tämä kiroilee ja tähystelee taivasta eikä näe näkymätöntä paskaheittäjä-laitetta.
Tarinan opetus on: Ettei mihinkään merkkiin pidä kiintyä niin kuin kukaan ei kiinnitä siihen, minkä merkkinen savikulho vessassa on...
Kävin.
Vasta neljännen huuhtelun jälkeen pönttö alkoi näyttää samalta miltä ennen toimitusta.
Kyllä vaan suoli taas tuossa aamulla toimi. Törnille tiedoksi
Mitäs sä Törnille ilmoittelet?
Minulla on erikoinen tapaus, asetin iPadin vessanpönttöni pohjalle ja aina kun paskannan, niin ulkona leijuu ilmassa toinen iPadi suotamassa paskaa pihalle. Loistavaa lannoitetta kukkapenkeille ja nurmikoille.
Joskus onnettomasti eksyy joku koirantaluttaja koirineen, ne karvapallot nuuskii maata ja sitten samaan aikaan paskantaessani sataa tämän viattoman talutinhyypiön niskaan, tämä kiroilee ja tähystelee taivasta eikä näe näkymätöntä paskaheittäjä-laitetta.
Tarinan opetus on: Ettei mihinkään merkkiin pidä kiintyä niin kuin kukaan ei kiinnitä siihen, minkä merkkinen savikulho vessassa on...
Täytyy myöntää, että pikkaisen putosin kärryiltä nyt.
Huoli pois, niin kävi kirjoittajalle itselleenkin![]()