Tiesitkö, että muurahainen voi kantaa jopa 3 500 kertaa oman painonsa verran paskaa?Tämä päivä tulee jäämään historiankirjoihin Mahdottoman Kakan Päivänä. Olen nimittäin paskonut enemmän kuin oman painoni verran. Tosi juttu.
Kun vastasit että nyt tiedät, varmistitko asian paikkansapitävyyden muista luotettavista lähteistä? Muurahaisia on olemassa useita eri lajeja, jotka ominaisuuksiltaan saattavat poiketa toisistaan hyvinkin paljon, kenties myös paskankanto-ominaisuuksiensa puolesta?En tiennyt. Nyt tiedän.
Päteekö tuo kaikkiin Jjusbanin lausuntoihin?En varmistanut. Mulle riittää kun Jjusban sanoo että mitenkä on asia.
Pätee.Päteekö tuo kaikkiin Jjusbanin lausuntoihin?
Kuulemma pätee.Päteekö tuo kaikkiin Jjusbanin lausuntoihin?
Nyt(kö) saa tuulettaa?! Mm. huussin tuoksut maailmalle. \o/ \o/ \o/Tämä päivä tulee jäämään historiankirjoihin Mahdottoman Kakan Päivänä. Olen nimittäin paskonut enemmän kuin oman painoni verran. Tosi juttu.
UK's first 'poo bus' goes into service between Bristol and Bath
Ihmisulosteen voimalla kulkeva bussi aloittaa liikennöinnin Bristolin ja Bathin välillä.
Hajukin taisi olla niin karmea, että silmiäsi kirveli.Mitä IHMETTÄ mä oon taas syöny. Yhden istunnon aikana tulee koettua kaikki tunnetut laadut, ja muutama uusikin. Ja määrä on sanoin kuvaamaton, eli paljon. No, siis, pystyinhän mä kuvailemaan sen sanoin. Jooh elikkäs.
Pitäis varmaan mennä taas.
Kuinka nuo uudet laadut suhteutuvat Bristolin ulosteskaalamalliin?Yhden istunnon aikana tulee koettua kaikki tunnetut laadut, ja muutama uusikin.