Sabelt Rompe
Huoh
Kekkos nicki puuttuu?Varaaziz on mun Kakkos nicki.
Kekkos nicki puuttuu?Varaaziz on mun Kakkos nicki.
Taisin tuolloin olla peräti toista tai kolmatta päivää moderaattorina.
Ei yks vittu kesää tee. Ja pääosin kakkosnickejä on paljasteltu jos ne on suht ilmeisesti perustettu ns. perseilytarkoituksiin. Tai ainakin minä olen noin toiminut. Paitsi että en silleen osaa ihmeemmin ryhtyä epäilemään kaksoisnickeyksiä ja ip-numeroita vertailemaan.Kielenkäytön perusteella säiettä ei ole siivottu, vaikka kakkosnikkipaljastusten "huikeasta" määrästä kolmessa vuodessa niin ehkä voisi ounastella.
Niinkuin ykkönenkin. Mutta sillä on tietysti kanssa merkitystä, että missä perseilee. F1-"asia"puolella se on ei ei, mutta täällä vapaalla jopa paikoitellen toivottavaa.Mun kaikki kakkosnickit on vain ja ainoastaan perseilytarkoituksiin perustettuja.
Ai vihjaaksä ettei mulla muka olisi todella painavaa sanottavaa ja huiseja evidenssejä argumenttieni tueksi mitä?Niinkuin ykkönenkin.
Ei kai sellaisia ole kukaan odottanutkaan, joten huoli pois :ahem:Ai vihjaaksä ettei mulla muka olisi todella painavaa sanottavaa ja huiseja evidenssejä argumenttieni tueksi mitä?
Jos on päässyt hiukan linja lipsumaan alkuperäisestä perustustarkoituksesta.Ai vihjaaksä ettei mulla muka olisi todella painavaa sanottavaa ja huiseja evidenssejä argumenttieni tueksi mitä?
Joo. Varsinaisestihan sitä ei estääkään voi, mutta sanktio yleensä raskautuu moisesta.Paitsi bannin aikana.
Eikös se näin ollut?
Nih! Nih! Toi on just sitä perseilyä jota varten nicki on perustettu :mad_old:. Mutta onneksi linja on sittemmin lipsunut.Mä olen täällä ainoastaan debatoidakseni 1600-luvun filosofiasta sekä keskustellakseni aritmetiikan eri osa-alueista mutta ku EIHÄN TEIDÄN KANSSA VOI!
What is this?
Pointti oli se, että oli mielestäni huvittavaa postata tuo ketju näkyville kun tarkoituksena oli paljastaa kakkosnikkejä vaikka ketjun sisältö oli pääasiassa moderaattorien sekoilua.Ei yks vittu kesää tee. Ja pääosin kakkosnickejä on paljasteltu jos ne on suht ilmeisesti perustettu ns. perseilytarkoituksiin. Tai ainakin minä olen noin toiminut. Paitsi että en silleen osaa ihmeemmin ryhtyä epäilemään kaksoisnickeyksiä ja ip-numeroita vertailemaan.
Ihan todella hyvä kysymys.Pointti oli se, että oli mielestäni huvittavaa postata tuo ketju näkyville kun tarkoituksena oli paljastaa kakkosnikkejä vaikka ketjun sisältö oli pääasiassa moderaattorien sekoilua.