Kakkosnickpaljastuksia

JPP

as Quo as possible
Sijainti
lappeen Ranta
Kielenkäytön perusteella säiettä ei ole siivottu, vaikka kakkosnikkipaljastusten "huikeasta" määrästä kolmessa vuodessa niin ehkä voisi ounastella.
Ei yks vittu kesää tee. Ja pääosin kakkosnickejä on paljasteltu jos ne on suht ilmeisesti perustettu ns. perseilytarkoituksiin. Tai ainakin minä olen noin toiminut. Paitsi että en silleen osaa ihmeemmin ryhtyä epäilemään kaksoisnickeyksiä ja ip-numeroita vertailemaan.

JPP

as Quo as possible
Sijainti
lappeen Ranta
Mun kaikki kakkosnickit on vain ja ainoastaan perseilytarkoituksiin perustettuja.
Niinkuin ykkönenkin. Mutta sillä on tietysti kanssa merkitystä, että missä perseilee. F1-"asia"puolella se on ei ei, mutta täällä vapaalla jopa paikoitellen toivottavaa.

JPP

as Quo as possible
Sijainti
lappeen Ranta
Paitsi bannin aikana.

Eikös se näin ollut?
Joo. Varsinaisestihan sitä ei estääkään voi, mutta sanktio yleensä raskautuu moisesta.

edit. Ja siis nimenomaan kakkosnickin käyttö bannin aikana on kielletty. Jos bannin aikana käyttää kakkosnickiä perseilyyn, niin sanktionraskautuma on isompi kuin jos käyttää kakkosnickia bannin aikana ei-perseilyyn. Joka sekin siis on kiellettyä.

Viimeksi muokattu:

Albert Oil

Hippi ja juntti
Sijainti
Korviesi välissä
Mä olen täällä ainoastaan debatoidakseni 1600-luvun filosofiasta sekä keskustellakseni aritmetiikan eri osa-alueista mutta ku EIHÄN TEIDÄN KANSSA VOI!

JPP

as Quo as possible
Sijainti
lappeen Ranta
Mä olen täällä ainoastaan debatoidakseni 1600-luvun filosofiasta sekä keskustellakseni aritmetiikan eri osa-alueista mutta ku EIHÄN TEIDÄN KANSSA VOI!
Nih! Nih! Toi on just sitä perseilyä jota varten nicki on perustettu :mad_old:. Mutta onneksi linja on sittemmin lipsunut.

Örfil

Guest
Albert ja aritmetiikka: jos tarvitaan apua siihen, kuinka laskea alle niin onhan tuo aika haka siinä :ahem:

burb

.
1600-luvun filosofia haisee! 1700-luvun filosofian ylivoima tappaa mielenkiinnon tästä debatista!

Sijainti
Oslo
Ei yks vittu kesää tee. Ja pääosin kakkosnickejä on paljasteltu jos ne on suht ilmeisesti perustettu ns. perseilytarkoituksiin. Tai ainakin minä olen noin toiminut. Paitsi että en silleen osaa ihmeemmin ryhtyä epäilemään kaksoisnickeyksiä ja ip-numeroita vertailemaan.
Pointti oli se, että oli mielestäni huvittavaa postata tuo ketju näkyville kun tarkoituksena oli paljastaa kakkosnikkejä vaikka ketjun sisältö oli pääasiassa moderaattorien sekoilua.