Kakkosnikit kiellettävä

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Ace17
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä

Pitäisikö sivunikit kieltää tältä forumilta?

• Äänestäjiä yhteensä
    47
Saako kysyä, mitä sivunikkejä (oletetulla) ykkösnikillä on?

EOS!

Periaatteessa joo, periaatteessa ei, joskus on hyvä syy, joskus ei, kuka määrittelee mikä on hyvä perustelu? Pitäisin edelleen hyvänä sääntönä sitä, että jos kakkosnickillä perseilee niin molemmat nickit saa samanlaisen bannin. Sillä vältetään se että toinen nick olisi niinkuin turva-nick.

EOS!

Periaatteessa joo, periaatteessa ei, joskus on hyvä syy, joskus ei, kuka määrittelee mikä on hyvä perustelu? Pitäisin edelleen hyvänä sääntönä sitä, että jos kakkosnickillä perseilee niin molemmat nickit saa samanlaisen bannin. Sillä vältetään se että toinen nick olisi niinkuin turva-nick.

Mua kiinnostaisi oikeasti tietää minkälainen on hyvä perustelu kakkosnickin käytölle. En meinaan keksi sellaista.

Oma nikki selvinpäin ja humalassa kirjoittamista varten? Itse olen tosin känni- ja selväviestinnät ja kaikki muutkin viestinnät hoitanut ja tulen hoitamaan JPP-nimimerkillä.

Mua kiinnostaisi oikeasti tietää minkälainen on hyvä perustelu kakkosnickin käytölle. En meinaan keksi sellaista.

No olikos se nyt Nopeahuoli vai OoPee vai molemmat, joka käyttää nimimerkkiä Kilparatojen T Taberman johonkin F1-veikkaukseen. Mun mielestä sellainen on ihan ok.

No olikos se nyt Nopeahuoli vai OoPee vai molemmat, joka käyttää nimimerkkiä Kilparatojen T Taberman johonkin F1-veikkaukseen. Mun mielestä sellainen on ihan ok.
Mutta miksi niitä veikkauksiakin ei voinut kirjoittaa nimimerkillä Nopeahuoli tai OoPee tai molemmat? :confused:

Mitäs sitten jos tulee laki, että pitää netissä kommentoida omalla nimellä? Onko kakkosnikki sama kuin ykkönen vai numeroidaanko ne? Vai voiko käyttää kakkosessa toista etunimeään?

Moe ja Kryztofer Szyslak?