Oliko vitsi omakeksimä?Luulin jo eksyneeni, kunnes...
Yritin ottaa taajamassa kuvia, mutta ne on kaikki ihan tärähtäneitä
Että terviisiä täältä Tunkeroisista!
Mikä putki siellä 500 km päässä oli?Ajoin Segwaylla lähes 500 kilometriä yhteen putkeen.
Jossei ollu, olen siihen TÄYSIN syytön.Oliko vitsi omakeksimä?
Ensimmäinen kesätyöpaikkani sijaitsi kuvanottopaikalta n. kilometrin verran taaksepäin eli siis länteen. Kuvan Teboil oli aikanaan legendaarisehko paikka mutta ei lie sitä kyllä enää, sillä ihan tuossa parinsadan metrin päässä mäen alla sijaitsee uusi kyläläisten kesätukikohta.
parinsadan metrin päässä mäen alla sijaitsee uusi kyläläisten kesätukikohta.
Oli muuten rantaterassi kuin nuijalla lyöty.Suviranta sux eiku rox!
Tänään ompi tilaa kun pilvistä ja tuulee.Oli muuten rantaterassi kuin nuijalla lyöty.
Tossa nousee toi klasi napista ylös niin, että naamaan ei osu mitään. Hyvin voi kruisailla avopotalla, josta itse tykkään enämpi.Takkiin niistä suurin osa tulee ilman plexiä
Söitkö hampparin?Tänään ompi tilaa kun pilvistä ja tuulee.
Eipä ole hiki ajokamoissakaan.
Miestenlehden (pihvi). Ei jääny nälkä.Söitkö hampparin?
Tulee omaan makuun aika levottoman, eli leviksen oloinen keulasta Trophyssa kun nostaa pleksin ihan ylös.Tossa nousee toi klasi napista ylös niin, että naamaan ei osu mitään. Hyvin voi kruisailla avopotalla, josta itse tykkään enämpi.
Kypärän laella on pari hyttysen läiskää, mutta naamalle ei päädy mitään.
Pätee kovemmissa vauhdeissa jos on (puuskittaista) sivutuulta.Tulee omaan makuun aika levottoman, eli leviksen oloinen keulasta Trophyssa kun nostaa pleksin ihan ylös.
Söitkö hampparin?
Aissaatana mikä takaisku!Miestenlehden (pihvi). Ei jääny nälkä.