Kaksipyöräisten kokoontumisajosäie

Örfil

Guest
Sue & Pöhkis:

Tänään sopii mulle ajot niin että mennään nyt päivällä (mun oltava takaisin n. 16-16:30) tai sitten iltapäivällä/illalla => 15:30 jälkeen (mun oltava takaisin n. 20:00).
Koirat rajoittaa liikkumista, siksi tuollaisia ihmeellisiä rajoituksia.

Jos mennään tänään, missä treffataan täällä päässä (P:la?) ja missä Sue (??) ja minne ajetaan (syömään?)?

Edit: Äkkiseltään tulis mieleen Murolen kanava. Onkohan siellä sapuskata vaan vain känttyä & kaffetta?

Viimeksi muokattu:

Örfil

Guest
Eli loppuviikosta sitten uudemman kerran aikataulusovitusta!

Örfil

Guest
Hajoan, mutta kokoonnun itseni kanssa Pizzeria Makasiinissa Vesilahden Narvassa. Pöhkiksen mukaan uberpitsamesta, joten testataan!

Pesen mopon, lenkitän koirat ja hurautankin sitten sinne :ahem:

Örfil

Guest
Aiwan :D No, kävinpä Narvassakin kääntymässä. 11.2 km ajoin ohi ;) Nyt istun oikeassa paikassa ja pizzaa odottelen...

PuoliPöhkö

Well-known member
Sijainti
suom. "sijainti" toim.huom.
Aiwan :D No, kävinpä Narvassakin kääntymässä. 11.2 km ajoin ohi ;) Nyt istun oikeassa paikassa ja pizzaa odottelen...
:thumbup:

Melko idyllinen mesta, vai mitä.
Edellinen asujaimistomme sijaitsee siitä poislähtiessä vasemmalle reilu sata metriä, kohdassa, jossa Rautialantie taittuu alamäeksi.

Jos näet nykyisiä omistajia voit huutaa niille "kuspiät!"

Örfil

Guest
Jeps, mukava mesta oli! Sinne toistekin.

Ajelin Rautialantietä eteenpäinkin, mutta asfaltti loppui ja koukkasin takas. Huusin siinä teidän ex-paikan lähellä että "Lumpiot paukkuu kohta!"

Hurautin Narvan/Tottijärven kautta takas. Harhalenkkeineen n. 115 km lenkki eli mukava pikku tujaus :ahem:

Huomasin että Tottijärven tieltä lähti Punkalaitumelle asfalttitie, aion ajella sitä kautta ensi kerran mökille Huittisiin.