Sitä minä vaan, että olisikohan FZS kuitenkin? R kun on katettu peli. Vai onko ihan itse tuunattu nakupyöräksi vallan?
Joo, siis sellanen ns."Fazer" naku. Ihan tehtaalta tullut N-mallina, ei ole tuunattu mitään. Pitää vähän säätää takajousitusta kireämmäksi, peli sinänsä on kyllä vähän ajettu kuin mikä. Vielä kun tulisi hyviä ajosäitä loppuvuodelle, niin pääsee pörräämään. Moottoritiellä ei ole kivaa jurnuttaa 140 km/h, tylsää, tuulee yms. Mutta rauhallinen mutkatie maaseutumaisemilla, harva juttu on hienompaa:thumbup:
Kestikin näin pitkään, ennenkuin tämän lajin löysin. Sen jo tiedän, että tätä tullaan harrastamaan loppuelämä. Nyt kun pyöräilyn perusteita alkaa karttumaan, niin olisi mielenkiintoista kokeilla muitakin pyörämalleja, esim. customia. Katteellisiin sporttipyöriin (ns. "muoviluoti-malli) ei ole paloa kun ei tuo ajoasento ole millään lailla minusta inhimillinen niissä. Tosin customista olen kuullut, että painavuus tuo haasteita käsittelyyn ja sitten toisaalta ajo-ominaisuudet eivät ole moottoripyörien aatelia mutkissa. Mutta kokeilemallahan se selviää, hienon näköisiä ovat ainakin.