Kalevan työväenopiston pimiö -10

Jjusban

Newbie
Liittynyt
2.11.2000
Viestit
13447
Sijainti
(
Itselläni ei ole omaa pimiötä, mutta pääsin toissaviikon keskiviikkoiltapäivän loppupuolella poikkeamaan Kalevan työväenopiston pimiössä ja siksi pimiöt nyt vähän niin kuin kiinnostavat. Formelanomi voisi kertoa lisää omasta pimiöstään.

Otin sieltä työväenopiston pimiöstä valokuvankin, mutta siinä nyt ei kovin paljoa näy, koska siellä oli filmit kehittymässä, ei voinut laittaa valoja päälle ja minulla ei ollut salamaa.

Sen verran tässä nyt tulee vääryyttä tehtyä, että tämä kuva EI ole otettu Turengissa. Moderattorit siirtäkööt sen parhaaksi katsomaansa topikkiin, jos on liian paha temppu laittaa tänne niitä kuvia, jotka eivät ole Turengissa otettuja.
 

Otto Hokkanen

Well-known member
Liittynyt
28.12.1998
Viestit
8542
Sijainti
Tampere
Hei! Kopioin nyt tämän viestin omaan ketjuunsa tuolta toisaalta. Tähän ketjuun voi jatkossa linkittää kaikki Kalevan työväenopiston pimiössä tänä vuonna otetut kuvat, ettei tuo Turengin kuville tarkoitettu ketju rönsyile.
 

Jjusban

Newbie
Liittynyt
2.11.2000
Viestit
13447
Sijainti
(
Arvasinkin, että tulee sanomista.
No hyvä näin. Onhan mulla pari otosta "jemmassa", joita voisi julkisestikin ihan kehdata esitellä.

Ja toki varmaan monilla muillakin on vastaavia kuivia.
 

Jjusban

Newbie
Liittynyt
2.11.2000
Viestit
13447
Sijainti
(
Laitetaan nyt toinen kuva, että topikki ansaitsee hyväksyntänsä.

Tämä kuva on lopputyöni työväenopiston valokuvauskurssilta. Siinä olen minä opiston pimiössä. Kuva on Veken ottama. Kehitin sen itse ja laitoin samalla siihen oikein valkoiset reunat, pimiössä.
 

jupla

Well-known member
Liittynyt
30.6.2005
Viestit
12416
Sijainti
Kurjala
Tämä lie ainoa otokseni läheltä ko. pimiötä tänä vuonna.
 

markoj

Custom User
Liittynyt
28.12.1998
Viestit
38925
Laitetaan nyt toinen kuva, että topikki ansaitsee hyväksyntänsä.

Tämä kuva on lopputyöni työväenopiston valokuvauskurssilta. Siinä olen minä opiston pimiössä. Kuva on Veken ottama. Kehitin sen itse ja laitoin samalla siihen oikein valkoiset reunat, pimiössä.
Tuohon on päivän selvä Vjatislav Molovi.
 

Bobakki

@f1hog
Liittynyt
29.6.2000
Viestit
19758
Sijainti
En oo mistään kotosin
Nomin pimiö on kuulemma rappukäytävässä. Oikean kuvienkehityshetken valinta tuo tilanteeseen aimo annoksen kaivattua lisäjännitystä.
 

Formulanomi

Seksikäs rumä kääpiö
Liittynyt
22.10.1999
Viestit
41380
Sijainti
Toisaalla
Nomin pimiö on kuulemma rappukäytävässä. Oikean kuvienkehityshetken valinta tuo tilanteeseen aimo annoksen kaivattua lisäjännitystä.
Miksi kirjoitit erheellistä tietoa? Pimiö on kuten siinä toisessa toikissa kerroin neliön kokoinen ja muotoinen. Ja punaista valoa lukuunottamatta muuten siis täysin samanlainen, kuin tämä surullisen kuuluisa Kalevan työväenopiston pimiö - 10!

Siellä voi muuten kehittää kuvia, vaikka niitä ei olisi otettu Salamilla ja Mozzarellalla.
 
Ylös