Kalevan työväenopiston pimiö -10

Troy

Well-known member
Liittynyt
25.1.2007
Viestit
7935
Sijainti
Very Good.
Ajattelin laittaa pari omaa otosta, mutta en mä noiden Hokkasen kuvien jälkeen kehtaa mitään laittaa.
Laita vaan! Henkeä on tässä haukottu jo jonkin aikaa, eli niin pieni pettymys on varmasti muutenkin tuloillaan, että ei sen puoleen suurta painetta.
 

markoj

Custom User
Liittynyt
28.12.1998
Viestit
38925
Oho. En tiennytkään, että olet ottanut kuvia minusta. Oletko kenties käynyt Kalevassa?
Olen ja lukenutkin sitä. Lentänyt sillä en ole. Tarkoitin kuitenki otoksia aivan muita.

Edit: Unohtui mainita, että olen myös käynyt matkustajakoti Kalevassa. En kuitenkaan yöpynyt.
 
Viimeksi muokattu:

Troy

Well-known member
Liittynyt
25.1.2007
Viestit
7935
Sijainti
Very Good.
Murretaan murrella jäätä. Markoj!



Tässä ollaan joentörmällä perholla.
 
Viimeksi muokattu:

Il Tempo Gigante

Darth Father
Liittynyt
20.2.1999
Viestit
42723
Sijainti
Gamla Pedersöre huvudsocken
Haa

Moon käynyt Kalevassa ja yöpynytkin siellä. Hotlassa. Humalassakin olin. Artturi, Plevna ja Tillikka. Pankkikorttikin meni vanhaksi, kun kuukausi vaihtui. Hassu reissu. Kaikenkaikkiaan viikon kesti. La >>> Pe
 

OoPee

Nuori ikäisekseen
Liittynyt
2.6.1999
Viestit
81527
Sijainti
Far enough
Sanonko teille missä on pimiö? SANONKO? :doubtful:

Aha, no ei sitten, en sano! :nope:


Jusbanin korvien välissä!


:thumbdown
 

Troy

Well-known member
Liittynyt
25.1.2007
Viestit
7935
Sijainti
Very Good.
Lahden ja Helsingin välissä, etelään mentäessä, on sellainen hassu puu. Siitä ei ole kukaan saanut vielä motarivauhdista kuvaa?
 

Jjusban

Newbie
Liittynyt
2.11.2000
Viestit
13447
Sijainti
(
Hei vaan!

Olen ollut viimeiset kolme viikkoa lomilla ja poissa koneen äärestä, niin en ole paljoa kerinnyt kirjoittelemaan tänne, koska en ole ollut juurikaan koneella, vaan lomilla.

Löysin tuossa lomilla netissä surffaillessa mielenkiintoisia kuvia, joiden uskon olevan ehkäpä yhden Suomen parhaimpien valokuvaajien käsialaa. Kuvat ovat erittäin upeita kuvia.

Muutama esimerkki:

Upeasti vangittu kuva kasvista:
http://www.nettisanomat.com/2001/09/20/tuulikaykuva.htm

Erinomaisia kuvia, siitä miten hieno meininki kavereiden kokouksessa on ollut:
http://www.wincapita.fi/2009/07/25/etusivu.htm#wincapita

Itse olen myös kuvannut lomilla kaikenlaista. Niistä myöhemmin.
 

Ria

Jäässä
Liittynyt
17.10.2001
Viestit
3230
Tuli, sori :( . Ei löytynyt topikkia aiheella hyönteiskuvia Suomenniemeltä.
 

lfb

Flavio
Liittynyt
8.2.2004
Viestit
9965
Sijainti
Helsinki
Tuli, sori :( . Ei löytynyt topikkia aiheella hyönteiskuvia Suomenniemeltä.
Ehkäpä sinun pitäisi perustaa sellainen. Voisin perustaa sellaisen otsikon itsekin koska aihe olisi hyvin kiinnostava mutta uuden otsikon perustaminen vaatii melko paljon vaivaa, jotta otsikon avauksesta tulee riittävän kuvaava ja mielenkiintoa herättävä.
 

Troy

Well-known member
Liittynyt
25.1.2007
Viestit
7935
Sijainti
Very Good.
Tuli, sori :( . Ei löytynyt topikkia aiheella hyönteiskuvia Suomenniemeltä.
Vesimittareista voitaisiin keskustella ihan omassa toikissa. Harva tietää että näiden kilohinta on paljon kovempi kuin kullalla. Jotkut hupsut ympäristötieteilijät tutkivat niitä saasteiden indikaattoreina.
 

PuoliPöhkö

Well-known member
Liittynyt
3.1.2008
Viestit
31216
Sijainti
suom. "sijainti" toim.huom.
Vesimittareista voitaisiin keskustella ihan omassa toikissa. Harva tietää että näiden kilohinta on paljon kovempi kuin kullalla.
Mä sain meidän vesimittarin kyllä ihan ilman erillistä veloitusta kunnan teknisestä toimistosta. Varsin tarkka mittari onkin. Siitä voi lukea desilitran kymmenesosatkin.

On ollut kiinni tuolla päävesijohdossa nyt tasan 2 viikkoa.
Vettä on kulutettu tuona aikana 3300 litraa. Se tekee vajaat 90 kuutiota vuodessa.

 

markoj

Custom User
Liittynyt
28.12.1998
Viestit
38925
Mä sain meidän vesimittarin kyllä ihan ilman erillistä veloitusta kunnan teknisestä toimistosta. Varsin tarkka mittari onkin. Siitä voi lukea desilitran kymmenesosatkin.

On ollut kiinni tuolla päävesijohdossa nyt tasan 2 viikkoa.
Vettä on kulutettu tuona aikana 3300 litraa. Se tekee vajaat 90 kuutiota vuodessa.

Eipä oo ihme, että sait ilmaseksi. Tuohan vuotaa ihan tolkuttomasti.
 
Ylös