pikku-Kallen kannattaa ottaa aikalisä ja katsella kaikessa rauhassa miten tämä tallimarkkinatilanne kehittyy. Toyotat porsii tämän tästä johonkin viiden sentin vikaan, Citroenin ja Hyundain pitkäntähtäimen suunnitelmat on jokseenkin kyseenalaiset. Ja Wilsonin autovuokraamo tuskin on voittava tiimi niin pitkään kun mukana on muitakin automerkkejä edes semi-pro panostuksella.
Ja täysin mahdollista on sekin, että R5 kalustosta tuleekin se pääluokka parin vuoden sisään, jolloin paletti on taas sekaisin kuin ne kuuluisat Jokisen eväät. Ranskalaisten R5 autoilla ei ehdi, Hyundai lopetti vallan R5 kehitysohjelmansa, Toyota ei ole vielä edes aloittanut eikä Protonistakaan ole mitään kuulunut sitten näyttävän julkistuksen - sitäkään vähää kuin Mitsubishi Mirage R5:a jolla sentään on ajeltu jotain pikkukisoja Ruotsissa.