AnttiL
Reittinörtti
Hyvä ja kiinnostava dokkari, vaikkakin suuri osa kiinnostavimmasta sisällöstä oli julkaistu jo tekstimuodossa
täällä vähän paremmin detailikuvaa. Sinivalkeat tikkaukset, teippaus yms. spesiaalia.
On kyllä makean näköinen vehje, etenkin sinertävät jarrusatulat. Ainoa miinus - jos tulee tuollaisenaan, niin tuo sinertävän/harmaan sävy konepeiton päällä saisi olla hivenen tummempi.täällä vähän paremmin detailikuvaa. Sinivalkeat tikkaukset, teippaus yms. spesiaalia.
Kyllä. Eihän sitä markkina-arvoa voi tietää, jos ei kilpailuta. Ja status alkaa muutenkin olla samaa luokkaa kuin muutamalla ranskalaisella tässä taannoin, että voi ei-niin-paljon liioittelematta kysyä, että kuinka paljon sitä kukin on valmis mestaruudesta maksamaan.Loppupelissä aika odotettu liike. Tyhmää olisi olla kilpailuttamatta, kun markkina-arvo on lajin huipussa. Ja samalla antaa painetta Toyotan suuntaan (onko varaa päästää Kallesta nyt tai koskaan irti)
No tuskin näin olisi. Toki Tänäkillä ei riittänyt vauhti/tuuri ykköseksi, mutta eihän hän myöskään ollut kakkoskuski kuten Lappi. Eli tasavertaiseen asemaan varmasti tulisivat.Eiköhän tuolla vain tosiaan palkkakuitin numeroita hilata ylöspäin, tuskin Kallellakaan on oikeasti haluja lähteä Hyundaille ajattamaan Neuvillea mestariksi.
Jos Kalle nyt Hyundaille menisi, niin jonkunhan sieltä olisi lähdettävä. Ehkä Neuvillekin on miettinyt maisemanvaihtoa?Eiköhän tuolla vain tosiaan palkkakuitin numeroita hilata ylöspäin, tuskin Kallellakaan on oikeasti haluja lähteä Hyundaille ajattamaan Neuvillea mestariksi.
Neuville voi miettiä maisemanvaihtoa, mutta kuinka moni miettii NeuvilleaJos Kalle nyt Hyundaille menisi, niin jonkunhan sieltä olisi lähdettävä. Ehkä Neuvillekin on miettinyt maisemanvaihtoa?
Toisaalta ny on johtohenkilöt aika paljon muuttunut ja mitä Cyriliä kuunnellu ni on varsinkin Tyytyväinen millä tyylillä Lappi on tullut kehittämään autoa.Neuville voi miettiä maisemanvaihtoa, mutta kuinka moni miettii Neuvillea
Eiköhän tosiaan Neuvillenkin kanssa tasaveroisen aseman tallissa saisi, mutta se kumpaa kuskia auton kehityksessä kuunnellaan, voikin olla jo kiveen hakattu - ainakin Tänakin kommenteista viime vuonna saattoi tämän suuntaista aistia.
…puhumattakaan palkkakuitin loppusummasta. No, tämä toki molemmissa talleissa. Tietenkin se markkina-arvo pitää mittauttaa.Olisi kyllä miehen teko lähteä tutusta, turvallisesta ja nopeasta tiimistä tuntemattomaan. Tuskin menee, eikä siinä olisi mitään järkeäkään.
Mutta se maine ja kunnia kun vedät toisellakin autolla mestariksi. Se vaimentaisi ikuisesti ne harvat kommentit jotka väittävät Kallen 22 mestaruuden olleen vain uuden Toyotan alkukauden ylivoiman ansiota.