Kallein litra-/kilohinta jonka olet maksanut jostain?

Mangelo

Well-known member
Oon joskus (noin 70-luvulla) ostanut kaasuilmapallon. En muista paljonko maksoi mutta melkoinen kilohinta taitaa tulla kun sen paino on negatiivinen. :tongue: Ja vaikka laskisi silleenkin, että paljonko täytyy maksaa, että kertyy -1kg kaasuilmapalloja niin ihan kohtuuhinta tulisi varmaan silloinkin.
Aika kätevää kun sanois että ostan 100kg heliumilmapalloja ni siinä tulis miljonääriks. Ensin pitäis vaan saada ne pallot pumpattua.

Örfil

Guest
Tais olla toi ex-vaimo, joka tuli kilohinnaltaan kaikkein kalleimmaksi.

epelit

Sana on Vapaa
Miten paino voi olla negatiivinen?
Niin, eihän paino ole negatiivinen. Jos ilmakehän paine tuottaa suuremman nosteen kuin kappaleen massan paino maan painovoimakentässä, niin sitten se lähtee leijumaan. Lupaan kyllä maksaa kovan kilohinnan kun joku tuo mulle -1kg painavan tavaran..

t. epe

Vellu

Kuninkaalleninen
Sijainti
Vantaa, Finland
Niin, eihän paino ole negatiivinen. Jos ilmakehän paine tuottaa suuremman nosteen kuin kappaleen massan paino maan painovoimakentässä, niin sitten se lähtee leijumaan. Lupaan kyllä maksaa kovan kilohinnan kun joku tuo mulle -1kg painavan tavaran..

t. epe
Ehkä tuossa tapauksessa pitäis puhua massasta, eikä painosta...

Partsi

Kuollut apina
Sijainti
Kaatopaikka

t. epe
Entäs meikän ajatukset. Aika kevyitä ja ne ei lennä mihinkään.