Kallein litra-/kilohinta jonka olet maksanut jostain?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Jonkki
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Oon joskus (noin 70-luvulla) ostanut kaasuilmapallon. En muista paljonko maksoi mutta melkoinen kilohinta taitaa tulla kun sen paino on negatiivinen. :tongue: Ja vaikka laskisi silleenkin, että paljonko täytyy maksaa, että kertyy -1kg kaasuilmapalloja niin ihan kohtuuhinta tulisi varmaan silloinkin.
Aika kätevää kun sanois että ostan 100kg heliumilmapalloja ni siinä tulis miljonääriks. Ensin pitäis vaan saada ne pallot pumpattua.

Tais olla toi ex-vaimo, joka tuli kilohinnaltaan kaikkein kalleimmaksi.

Miten paino voi olla negatiivinen?

Niin, eihän paino ole negatiivinen. Jos ilmakehän paine tuottaa suuremman nosteen kuin kappaleen massan paino maan painovoimakentässä, niin sitten se lähtee leijumaan. Lupaan kyllä maksaa kovan kilohinnan kun joku tuo mulle -1kg painavan tavaran..

t. epe

Niin, eihän paino ole negatiivinen. Jos ilmakehän paine tuottaa suuremman nosteen kuin kappaleen massan paino maan painovoimakentässä, niin sitten se lähtee leijumaan. Lupaan kyllä maksaa kovan kilohinnan kun joku tuo mulle -1kg painavan tavaran..

t. epe

Ehkä tuossa tapauksessa pitäis puhua massasta, eikä painosta...

t. epe
Entäs meikän ajatukset. Aika kevyitä ja ne ei lennä mihinkään.