Sörsselsön
Kui hianoo se sit on?
Semmoista. Jää kisa mieleen korkeintaan Kimin radiokommentista tai Ricciardon kenkädrinkistä.
Ocon oli kyllä onnistuja.
Ocon oli kyllä onnistuja.
Joppe_001 sanoi:Mitähän nuo duunaa tuolla Toro Rossolla? Olis pysynyt radalla vaan ja ottanut sen 10s penaltin siihen päälle. Olis ollut pisteillä.
Oli Kimi taas liian pehmee, huono startti, nurtsilta melkeen seinään. Vettel näytti jälleen kerran kummalta löytyy enemmän palleja ja väkisin Force Indioista ohi.
Olis ollut aika noloa jos Vettel ei olis uusilla renkailla päässyt ohi.
Veikkaanpa että Spassa - jossa Kimi ehdoton ykkösrattimies - tapahtuu taas jotain Kimille...viime kaudella meni voittomahikset Vettelin suorittamaan törkeään päälleajoon. Mitä lie tänä vuonna...?
Oliko Sainzilla muitakin kolareita tällä kaudella? Itse muistelen Carloksen sekoilleen aiemminkin.
Oliko Sainzilla muitakin kolareita tällä kaudella? Itse muistelen Carloksen sekoilleen aiemminkin.
Räikkösellä sitten jarruongelmia vai "jarruongelmia.
Saattaa olla itse syyllinen, sen alun kevyen ulosajon takia, että auto otti siitä nokkiinsa. Ainakin mitä tuossa olin Gazettosta ymmärtäväni.
Tämä nyt ainakin, kolaroi Strollin kanssa -> https://www.youtube.com/watch?v=xmnpJ37MoDQ