MaranelloRed
'Buongiorno a tutti'
Ei siinä Observer sen kummempaa kuin että Räikkösellä sekosi pasmat.
Eikös se Casinon neulansilmä mennyt Kimiltä hiukan pipariksi ennen sitä ohitusta. Seuraavalla suorallahan Barrichello Kimin ohitti. Kun Ferrari leikkasikin siihen nokan eteen Kimi ainakin aikaa menetti, olisiko koettanut kuitata takaisin ohi vai minkä takia vimputteli hiukan puolelta toiselle.Observer sanoi:Tuossa tais Kimillä alkaa jo ne sähköongelmat tai sitten tuli jotain pahoja mokia kun sen kierroksen aikakin oli muistaakseni jotain 1.16.7 ja niin heittämällä puhalsi Barrichello ohi että siinä suoralla näytti että ihan kunnolla ei Kimin auto toiminut.
Ei siinä Kimiltä mikään mennyt pipariksi, Kimi vain antoi autonsa valua ovelasti suoraan estääkseen Barrichellon ohituksen ulkokautta. Järkevä temppu Kimiltä. Seuraavalla suoralla sitten Mclarenissa ei vain riittänyt suoranopeus pitämään Rubensia takana.General FUp sanoi:Eikös se Casinon neulansilmä mennyt Kimiltä hiukan pipariksi ennen sitä ohitusta. Seuraavalla suorallahan Barrichello Kimin ohitti. Kun Ferrari leikkasikin siihen nokan eteen Kimi ainakin aikaa menetti, olisiko koettanut kuitata takaisin ohi vai minkä takia vimputteli hiukan puolelta toiselle.
Autossa.MaranelloRed sanoi:Ei siinä Observer sen kummempaa kuin että Räikkösellä sekosi pasmat.
Always 100 %.JOC sanoi:Heh heh, paina paina Karpow!!
Rubens joutui kyllä tekemään vielä suuremman kompromissin kuin Kimi, joten se siitä. Rubens pääsi Kimistä ohi, kiitos murskaavan ylivoimaisen auton ja Bridgestonen sadan kierroksen liimarenkaiden.General FUp sanoi:Aivan yllättäen juuri sillä kierroksella ei riittänyt? Niin kai sitten telemetriaa tutkineena varmasti asian paremmin tiedät Tuommoiset "ovelat" estelytkin tuppaa olemaan jossain määrin kuitenkin kompromisseja joista saattaa joutua maksamaan hetken päästä kun ei saakaan sitä parasta mahdollista kiihdytystä ulos mutkasta.
No Kimin vauhti ei olisi riittänyt muutenkaan, vaikka olisi ajanut mutkan läpi ilman estely-yritystä. Nimittäin Kimi oli sisälinjalla ja siitä on aika paha ajaa mutka läpi tarpeeksi kovaa saadakseen vielä kunnon kiihdytyksen seuraavalle suoralla. Sitten kun Rubens ja Kimi lähtivät molemmat kiihdyttämään suoralle rinnakkain, ei mersu pystynyt vastaamaan Ferrarille. Ei tuohon telemetriatietoja tarvitse nähdäkseen mitä siinä tapahtui. Kimi teki juuri oikein tilannetta ajatellen.General FUp sanoi:Aivan yllättäen juuri sillä kierroksella ei riittänyt? Niin kai sitten telemetriaa tutkineena varmasti asian paremmin tiedät Tuommoiset "ovelat" estelytkin tuppaa olemaan jossain määrin kuitenkin kompromisseja joista saattaa joutua maksamaan hetken päästä kun ei saakaan sitä parasta mahdollista kiihdytystä ulos mutkasta.
107! Nyt tarkkana,nyt tarkkana.Karpow sanoi:Always 100 %.
Selostamon mukaan siinä oli daMatta DC:n edessä ja daMatta hidasti jostain syystä jota selostajat eivät tienneet (sininen lippu näkyi).Zep sanoi:Tuosta eilisestä kisasta jäi muuten seuraava tapahtuma mieleen, yksityiskohtia en vain muista: Selostustiimin mukaan kyseessä oli pistetaisto. Edellä olleelle autolle näytettiin sinistä lippua ja tämä näytti päästävän takana tulleen edelle. Oliko siis kyseessä lippupisteen erhe, jossa ratkesi loppusijoitus vai oliko kyseessä sittenkin kierroksella ohitus?
Semmosta! :eek!:Massa's Sauber front wheel into the crowd !
A moment that wasn't recorded by television...
Felipe Massa escaped with no injury after crashing his Sauber a few laps before the end of the Canadian Grand Prix yesterday.
However, the Brazilian wasn't the only "lucky" person to avoid serious injury in this accident .
While the end of the crash was recorded on television, showing the Sauber hitting the tyre wall head on - almost at full speed - the car initially brushed against the left side protection wall of the track, sending off a cloud of dust and debris.
Upon impact, the left front wheel - including the tyre, hub and brake assembly and pieces of the control arm - flew straight up into the air with amazing force, high enough to clear over the protection fence in front of grandstand 15, which is located in front of the hairpin.
For a moment it appeared that the wheel was heading straight into the crowd but it first landed on the ground in front of the grandstand... but its "flight" wasn't over yet. This huge chunk of debris touched the ground and then bounced back in the first rows of the grandstand, the spectators frantically moving away to avoid being hit by the object.
Witnesses report that the wheel made contact with at least one person but no one was seriously injured.
The sharp pieces of broken carbon fiber and the heavy mass of the wheel flying in the air straight into the crowd was a scary sight. Fortunately, the very dangerous high speed of the debris was slowed down dramatically before it reached the crowd. Motorsport will always be dangerous... and not only for the drivers.
Hugo GIGUERE
CAPSIS International
Ai saatana sanon minä.. Ei muuten tarvii quottaa tota kuvaa..McLaren 4ever sanoi:Hehheh... Paina paina Massa... Äijä vaan polkee kaasua...
Hahaa, pökköä pesään, MassaMcLaren 4ever sanoi:Hehheh... Paina paina Massa... Äijä vaan polkee kaasua...