kanava muualle

• Viestiketjun aloittaja eph
  • Aloituspäivämäärä

Timoteus

Maailman nisäkkäin
Originally posted by eph:
<STRONG>

no sanos joku peruste miksi kanavaa _ei_ pitäisi siirtää?</STRONG>
Eikös ihan näin loogisesti asian muutokselle pitäisi löytää ensisijaisesti perusteet, eikä sille, että asiantila pidetään nykyisenä. Eli jos mitään riittävän hyviksi katsottavia perusteita kanavan _siirtämiselle_ ei ole, niin perusteeksi sille, miksi _ei_ pitäisi siirtää, riittää se, että siitä on pelkästään turhaa vaivaa. Eikö tämä asia muka jo ollut loppuun käsitelty aikoja sitten? :confused:

jukkis

Well-known member
<STRONG>

Kysymys ei ollut esitetty minulle, mutta eiköhän tuossa viimeisen kuuden sivun aikana ole tullut jo perustelu poikineen tähän...

eph

Well-known member
Sijainti
Jyväskylä
Originally posted by Timoteus:
<STRONG>

Eikös ihan näin loogisesti asian muutokselle pitäisi löytää ensisijaisesti perusteet, eikä sille, että asiantila pidetään nykyisenä. Eli jos mitään riittävän hyviksi katsottavia perusteita kanavan _siirtämiselle_ ei ole, niin perusteeksi sille, miksi _ei_ pitäisi siirtää, riittää se, että siitä on pelkästään turhaa vaivaa. Eikö tämä asia muka jo ollut loppuun käsitelty aikoja sitten? :confused:</STRONG>
no ei se minua kiinnosta, haluatteko siirtää vai ette :D

toisaalta aika turhaa hommaa edes tulla, kuitenkin tulee monoa saman tien. mutta ei se mitään, ircnet+qnet is enough.

HÄMMÄKKÄ

Member
Sijainti
onko muka?
härmäkkää!!!

kimiii!!
timmyyy!

ersuonjokudiiselipaska,m8utta hei onnekdi siinä on sentyään ihan vitupitkä karsdaani

Sam

Muumipappa
Sijainti
Muumilaakso
<STRONG>

Kommentoinpa minäkin aivan kuten Timoteuskin äsken: Jokaiselle muutokselle pitäisi olla tarve ja perustelu. Jos mitään (järkevää) syytä ei ole, on turha muuttaa toimivaa konseptia. Muutoksilla on taipumus aiheuttaa ongelmia - työstä nyt puhumattakaan ;), joiden ratkaisu vie taas oman aikansa. Välttämättä lopputulos ei ole sen kummoisempi kuin lähtötilannekaan :(

Tervetuloa vaan eph työelämään...

jukkis

Well-known member
<STRONG>

no ei se minua kiinnosta, haluatteko siirtää vai ette :D

toisaalta aika turhaa hommaa edes tulla, kuitenkin tulee monoa saman tien. mutta ei se mitään, ircnet+qnet is enough.</STRONG>
Miksi mulla tulee tässä sellainen eph vs. muut fiilis?

eph

Well-known member
Sijainti
Jyväskylä
Originally posted by Sam:
<STRONG>

Kommentoinpa minäkin aivan kuten Timoteuskin äsken: Jokaiselle muutokselle pitäisi olla tarve ja perustelu. Jos mitään (järkevää) syytä ei ole, on turha muuttaa toimivaa konseptia. Muutoksilla on taipumus aiheuttaa ongelmia - työstä nyt puhumattakaan ;), joiden ratkaisu vie taas oman aikansa. Välttämättä lopputulos ei ole sen kummoisempi kuin lähtötilannekaan :(

Tervetuloa vaan eph työelämään...</STRONG>

tarve+perustelu; verkko, josta ei ole mitään toivoa löytää ei-forumistia, joka vielä puhuisi suomea. eikö se ole jo tarpeeksi hyvä peruste? ;)

jmt

Senile Member
Sijainti
Isle of Man
<STRONG>verkko, josta ei ole mitään toivoa löytää ei-forumistia, joka vielä puhuisi suomea. eikö se ole jo tarpeeksi hyvä peruste?</STRONG>
Hmmmm, F1-Forumin live-chat, paikassa jonka ongelma on, että sieltä ei löydy ihmisiä, jotka eivät liiku foorumilla?

Tuo chat/kanava nyt on tarkoitettu foorumistien keskusteluun ja se tällä hetkellä ajaa tehtävänsä aika hyvin.
Kyllä mä luulen, ettei tää asia sulle valkene, vaikka sitä on jo aivan liikaa sulle koitettu rautakangesta vääntää.

Wilpuri

Senile Member
Sijainti
hki
Originally posted by Jmt:
<STRONG>
Tuo chat/kanava nyt on tarkoitettu foorumistien keskusteluun ja se tällä hetkellä ajaa tehtävänsä aika hyvin.
</STRONG>

Tuossapa varsin hyvin mielestäni kiteytetty kanavan f1forum tarve minun mielestäni.

jaska

Ett silleen!!!!!!1 -mies
Sijainti
kyrkslätt
Katsotaampa faktojen valossa:
-Nyt parhaimmilaan paikalla on n.15 henkeä, tosin keskustelun aktiivisuus vaihtelee
-Jmt kuvasi chatin idean ja se toimii
-Siirtämällä kanavaa saisimme 1-2 uutta maks. kuka oikeesti etsii kanavia, vain kirjoittelemalla nimiä ja kokeilemalla onko sellaista olemassa?

SIIRTÄMINEN ON SIIS TURHA OPERAATIO!!!!!!!!
Ett silleen!!!!!!!!

Dominic

Senior Member
Sijainti
Turku
Niin ja kaiken lisäksi muillekin maailmassa selviäisi että mä oon niinku ihan hullu. :p :p ;)

eph

Well-known member
Sijainti
Jyväskylä
Originally posted by Jmt:
<STRONG>

Hmmmm, F1-Forumin live-chat, paikassa jonka ongelma on, että sieltä ei löydy ihmisiä, jotka eivät liiku foorumilla?

</STRONG>
öö, en ole käsittääkseni tuota edes kyseenalaistanutkaan, siis etteikö webchat toimisi pelkkänä "livechat" alustana .. Mutta eiköhän ole aika haudata tuommoiset livesätit, ja sanoa ihan suoraan, että se on IRC, eikä mikään sätti. Ja se verkko on ircnet, eikä mikään vepsätti..

Ja lisäksi veikkaan, että hyvin harva ei-forumisti edes tietää (katsomatta mirgin tai vastaavan serverilistasta) mikä on webchat, miten sinne pääsee ja missäpäin maapalloa ovat websätin serverit...

eph

Well-known member
Sijainti
Jyväskylä
Originally posted by Wilpuri:
<STRONG>

Tuossapa varsin hyvin mielestäni kiteytetty kanavan f1forum tarve minun mielestäni.</STRONG>

jotenkin veikkaan, että olet TTKKlla (miten se nyt kirjoitettiinkaan ;) ), ja lisäksi irkkaat siellä missä pitää, et vain kehtane sanoa sitä..

eph

Well-known member
Sijainti
Jyväskylä
Originally posted by jaska:
<STRONG>Katsotaampa faktojen valossa:
-Nyt parhaimmilaan paikalla on n.15 henkeä, tosin keskustelun aktiivisuus vaihtelee
-Jmt kuvasi chatin idean ja se toimii
-Siirtämällä kanavaa saisimme 1-2 uutta maks. kuka oikeesti etsii kanavia, vain kirjoittelemalla nimiä ja kokeilemalla onko sellaista olemassa?

SIIRTÄMINEN ON SIIS TURHA OPERAATIO!!!!!!!!
Ett silleen!!!!!!!!</STRONG>

No kyllä veikkaisin, että porukkaa tulisi enemmänkin..

Ymmärtääksenihän tätä(kin) threadia lukee moni ircnetissä :p irkkaava, joka mahdollisesti tulisi kanavalle, jos se olisi jossain, johon joku jopa osaisikin, ilman mitään 3 sivuisia helppejä..

Dominic

Senior Member
Sijainti
Turku
Kehoittaisin eph:ta lukemaan nuo muiden kirjoittamat viestit tuosta ylhäältä ja mielellään ajatuksen kanssa ennen kun alat vastailemaan.

Norman

Well-known member
Sijainti
( Y )
Vaimolla tulee aina välillä hirveä vimma siirellä huonekaluja. Sitten siitä tulee vaivaa minullekin, kun jotkut huonekalut ovat niin suuria ja raskaita. Lopulta TV on ihan väärässä paikassa ja niska tulee kipeäksi sitä katsellessa. Vieraat ehkä näkevät vähän paremmin töllön, mutta mulle tulee katselusta niitä kauheita jumeja.

Wilpuri

Senile Member
Sijainti
hki
<STRONG>
ja lisäksi irkkaat siellä missä pitää, et vain kehtane sanoa sitä..</STRONG>
Voin rehellisesti sanoa, että tuo arvelu on väärä.

Ja vaikka olisikin oikein, niin miten ihmeessä tuo liittyisi tähän keskustelun alla olevaan aiheeseen. Sua on pyöritetty tässä ympyrää niin pitkään, että sulla on polla täysin sekaisin.