Siis mihin _vitun_ asiaan!eph:
miten tämä tähän liittyy?Dominic:
Mulla ei oo tähän "keskusteluun" muuta sanottavaa kuin: http://www20.brinkster.com/f1manager/ wink
Siis mihin _vitun_ asiaan!eph:
miten tämä tähän liittyy?Dominic:
Mulla ei oo tähän "keskusteluun" muuta sanottavaa kuin: http://www20.brinkster.com/f1manager/ wink
ei todellakaan voisi paskan vertaa kiinnostaa joku kanava jossa fyysiseltä iältään yli 20v. olevat henkilöt mellastavat kuin neljävuotiaat. IRC ei todellakaan ole mikään 'leikkikenttä', miksikä 'javachat' sen tekee, väreineen sun muineen peelo-ominaisuuksineen.Tblair:
Olipa hyva, etta saatiin tama polttava kysymys taas paalupaikalle!
Eläpä nyt, ota tikkari!eph:
ei todellakaan voisi paskan vertaa kiinnostaa joku kanava jossa fyysiseltä iältään yli 20v. olevat henkilöt mellastavat kuin neljävuotiaat. IRC ei todellakaan ole mikään 'leikkikenttä', miksikä 'javachat' sen tekee, väreineen sun muineen peelo-ominaisuuksineen.Tblair:
Pysykää vaan siellä webchatissa, se on parempi "teille".
No olipa hyva, etta tahankin asiaan saatiin selko! On meinaan vaivannut jo pidemman aikaa ja pahasti tama. Ammattimiehet on erikseen. Ja hyva nain.eph:
Pysykää vaan siellä webchatissa, se on parempi "teille".
Pitääkö tästä päätellä, että kohta kanavan löytää IRCnetistäeph:
ei niin.Philip:
Mielestäni kanavaa ei kannattaisi siirtää, hei.
Ja mitähän vikaa CS:ssä on?Jere1983:
Voi herrajumala, etkai sä eph pelaa seeässää?
Ei löydy, jos se minusta on kiinni (joka tosin ei ole).Ria:
Pitääkö tästä päätellä, että kohta kanavan löytää IRCnetistäeph:
ei niin.Philip:
Mielestäni kanavaa ei kannattaisi siirtää, hei.![]()
![]()
Niin, älä sinäkään kommentoi! winkKaktus:
älkää ny jaksako kommentoida tähän koko ajan jotta saatais tääkin turhuus pois ekalt sivult!!!!111
en millään. porukka alko vaan spammaamaan taas mun postilaatikkoa, joten pitihän sitä tulla tarkistamaan tilanne winkJussi:
Milläs 2. nikillä sä eph täällä noin muuten kirjoittelet ?