kanava muualle

• Viestiketjun aloittaja eph
  • Aloituspäivämäärä

Tose

Kääntyy oikealle
Sijainti
The City
markoj:
Tässä käydään vääntöä lähinnä websätti - linklane - quakenet -akselilla.
Ei sulla olisi tarjolla yhtään websättimisen lokeja? Nyt suorastaan janoaisin niitä.

Dominic

Senior Member
Sijainti
Turku
JavaClientti vie jo takaisin WebChättiin, joten eiköhän keskustelu voi päättyä. wink

markoj

Guest
Tósé ®:
markoj:
Tässä käydään vääntöä lähinnä websätti - linklane - quakenet -akselilla.
Ei sulla olisi tarjolla yhtään websättimisen lokeja? Nyt suorastaan janoaisin niitä.
Tottahan toki. Tässä pieni otos.

<Matxi> hernerokka on pahaa
<Matxi> pahaa pahaa ja vielä kerran pahaa
<Dominic> ei oo
<Dominic> jos teet sen kunnolla
<Dominic> papusoppa rules!

Dominic

Senior Member
Sijainti
Turku
Copyrightattujen kuvien pistäminen omille sivuille on muotia. Loppusilauksen antaa etusivulta löytyvä "© Eeropekka Hakkarainen 1996-2002" teksti.

eph

Well-known member
Sijainti
Jyväskylä
Dominic:
Copyrightattujen kuvien pistäminen omille sivuille on muotia. Loppusilauksen antaa etusivulta löytyvä "© Eeropekka Hakkarainen 1996-2002" teksti.
Et ilmeisestikään osaa lukea, galleriasivujen alareunassa kuten

http://epmh.com/gallery/index.phtml?path=legopron&img=drewlego4-1.jpg

lukee selvästi että Webspace provided by: eph eikä mitään copyraitmerkkejä.

Tottakai, copyrightmerkki löytyy epmh.comin etusivulta, koska se sinne kuuluukin.

Tose

Kääntyy oikealle
Sijainti
The City
Tämäkö antaa oikeuden panna kenen hyvänsä kuvat omille sivuille ilman sen kummempia selityksiä tai lupien kyselyjä kuvien omistajalta?
Tämäkin kuva on otettu ja kopioitu eph:n sivulle kylmän rauhallisesti tästä.

Olen itse ottanut kaikki kuvat täällä
ja ylpeä siitä. En kuitenklaan kokonaisuudessa tämän kuvan kohdalla.

<small>[ 27-10-2002, 14:53: Message edited by: Tósé ® ]</small>

eph

Well-known member
Sijainti
Jyväskylä
Tósé ®:
Tämäkö antaa oikeuden panna kenen hyvänsä kuvat omille sivuille ilman sen kummempia selityksiä tai lupien kyselyjä kuvien omistajalta?
No en varmastikaan ole ainut joka niin tekee, ja tuskimpa suurimmalla osalla on mitään sitä vastaan jos julkaisen heidän kuviaan. esim:

http://epmh.com/gallery/index.phtml?path=hupikuvat&img=kalevamainos.jpg

ko. firman tj tuli oikein kiittelemään ilmaisesta mainoksesta :)

dominic; katsopa http://epmh.com/gallery/index.phtml?path=legopron

kuvien alkuperäinen tekijä oli vain iloissansa kun peilasin hänen kuvat, sillä tuo webbikaistakaan ei ihan ilmaista ole yhdysvalloissa.

Jacques

KKWCS:n Mietaa
Sijainti
Helsinki
On mielestäni äärettömän typerää perustella sillä että kun muutkin tekee niin!

Eihän siitä varmasti mitään kummempaa tule, mutta on niitä tapauksia, joissa tekijänoikeuksia ei kunnioitettu ja sitten jouduttiin maksamaan.. Mutta omapahan se on asiasi.

jukkis

Well-known member
Sen lisäksi, että tässä herää kysymys siitä, mitä kaikkea ihminen todella itse haluaa kotisivuilleen laittaa, uskaltaisin myös väittää, että
ja tuskimpa suurimmalla osalla on mitään sitä vastaan jos julkaisen heidän kuviaan
suurimmalla osalla todellakin on sitä vastaan, että julkaiset luvatta kuvia.

Sosialistinen lainaamistyyli on ihan kiva - niin pitkään kun muistaa mainita keneltä lainaa, ja kysyä saako lainata. Et kai sä hieman nuorempana hiekkalaatikolla vienyt toisen lapioitakaan sillä oletuksella, että tuskin heillä mitään lainaamista vastaan on?

eph

Well-known member
Sijainti
Jyväskylä
jukkis:
Sen lisäksi, että tässä herää kysymys siitä, mitä kaikkea ihminen todella itse haluaa kotisivuilleen laittaa, uskaltaisin myös väittää, että
ja tuskimpa suurimmalla osalla on mitään sitä vastaan jos julkaisen heidän kuviaan
suurimmalla osalla todellakin on sitä vastaan, että julkaiset luvatta kuvia.

Sosialistinen lainaamistyyli on ihan kiva - niin pitkään kun muistaa mainita keneltä lainaa, ja kysyä saako lainata. Et kai sä hieman nuorempana hiekkalaatikolla vienyt toisen lapioitakaan sillä oletuksella, että tuskin heillä mitään lainaamista vastaan on?
Siellä on selvästi osoite mihin voi purkaa mieltään mikäli joku kuva on hänen, ja jota julkaisen "laittomasti".

btw. aika turhaa te siitä minulle valitatte, kaikki galleriasta löytyvät kuvat eivät edes ole minun sinne laittamiani.

jukkis

Well-known member
eph:

btw. aika turhaa te siitä minulle valitatte, kaikki galleriasta löytyvät kuvat eivät edes ole minun sinne laittamiani.
Tiedätkös mitä laki sanoo siitä, kuka viime kädessä on vastuussa serverinsä sisällöstä?

eph

Well-known member
Sijainti
Jyväskylä
jukkis:
eph:

Tiedätkös mitä laki sanoo siitä, kuka viime kädessä on vastuussa serverinsä sisällöstä?
No, ei noi ole minulle henki ja elämä. Jos ne todella jotain haittaa, rm -fr voi puhuakin wink