Ei sulla olisi tarjolla yhtään websättimisen lokeja? Nyt suorastaan janoaisin niitä.markoj:
Tässä käydään vääntöä lähinnä websätti - linklane - quakenet -akselilla.
Tottahan toki. Tässä pieni otos.Tósé ®:
Ei sulla olisi tarjolla yhtään websättimisen lokeja? Nyt suorastaan janoaisin niitä.markoj:
Tässä käydään vääntöä lähinnä websätti - linklane - quakenet -akselilla.
Eikäole!markoj
<Matxi> hernerokka on pahaa
Tohon on paha mennä sanomaan enää mitään!eph:
Eikäole!markoj
<Matxi> hernerokka on pahaa
Mitä tulee tuohon asiaan, olette väärässä. Minä olen oikeassa ja ne miljardit muut ihmiset jotka vihaavat hernerokkaa myös.Dominic:
Eikäole!markoj
<Matxi> hernerokka on pahaa![]()
![]()
![]()
Olet oikeassa!Matxi:
Mitä tulee tuohon asiaan, olette väärässä. Minä olen oikeassa ja ne miljardit muut ihmiset jotka vihaavat hernerokkaa myös.Dominic:
Eikäole!markoj
<Matxi> hernerokka on pahaa![]()
![]()
![]()
Tottakai minä olen!jenan:
Olet oikeassa!
Et ilmeisestikään osaa lukea, galleriasivujen alareunassa kutenDominic:
Copyrightattujen kuvien pistäminen omille sivuille on muotia. Loppusilauksen antaa etusivulta löytyvä "© Eeropekka Hakkarainen 1996-2002" teksti.
Tämäkö antaa oikeuden panna kenen hyvänsä kuvat omille sivuille ilman sen kummempia selityksiä tai lupien kyselyjä kuvien omistajalta?lukee selvästi että Webspace provided by: eph eikä mitään copyraitmerkkejä.
No en varmastikaan ole ainut joka niin tekee, ja tuskimpa suurimmalla osalla on mitään sitä vastaan jos julkaisen heidän kuviaan. esim:Tósé ®:
Tämäkö antaa oikeuden panna kenen hyvänsä kuvat omille sivuille ilman sen kummempia selityksiä tai lupien kyselyjä kuvien omistajalta?lukee selvästi että Webspace provided by: eph eikä mitään copyraitmerkkejä.
suurimmalla osalla todellakin on sitä vastaan, että julkaiset luvatta kuvia.ja tuskimpa suurimmalla osalla on mitään sitä vastaan jos julkaisen heidän kuviaan
Siellä on selvästi osoite mihin voi purkaa mieltään mikäli joku kuva on hänen, ja jota julkaisen "laittomasti".jukkis:
Sen lisäksi, että tässä herää kysymys siitä, mitä kaikkea ihminen todella itse haluaa kotisivuilleen laittaa, uskaltaisin myös väittää, että
suurimmalla osalla todellakin on sitä vastaan, että julkaiset luvatta kuvia.ja tuskimpa suurimmalla osalla on mitään sitä vastaan jos julkaisen heidän kuviaan
Sosialistinen lainaamistyyli on ihan kiva - niin pitkään kun muistaa mainita keneltä lainaa, ja kysyä saako lainata. Et kai sä hieman nuorempana hiekkalaatikolla vienyt toisen lapioitakaan sillä oletuksella, että tuskin heillä mitään lainaamista vastaan on?
Tiedätkös mitä laki sanoo siitä, kuka viime kädessä on vastuussa serverinsä sisällöstä?eph:
btw. aika turhaa te siitä minulle valitatte, kaikki galleriasta löytyvät kuvat eivät edes ole minun sinne laittamiani.
No, ei noi ole minulle henki ja elämä. Jos ne todella jotain haittaa, rm -fr voi puhuakin winkjukkis:
Tiedätkös mitä laki sanoo siitä, kuka viime kädessä on vastuussa serverinsä sisällöstä?eph:
btw. aika turhaa te siitä minulle valitatte, kaikki galleriasta löytyvät kuvat eivät edes ole minun sinne laittamiani.