kanava muualle

• Viestiketjun aloittaja eph
  • Aloituspäivämäärä

Jere1983

Well-known member
Sijainti
lpR/Hyvinkää
Kranaatti oli jäätynyt kiinni kämmeneeni! Uusi, voimallisempi riuhtaisu reväytti hauikseni ja kranaatti irtosi lentäen suurin piirtein oikeaan suuntaan. Sydän kylmänä seurasin sen lentoa, joka ei olisi voinut olla parempi vaikka sen olisi nakannut itse Tahko Pihkala! Muutamaa mikrometriä ennen kuin kranaatti olisi hipaissut muumia turpaan, se räjähti, ja hetkeä myöhemmin räjähtivät tärykalvoni. Painauduin kallionkylkeä vasten kun muuminsuolet alkoivat sataa kaikkialle sadan metrin säteellä. Yritin hymyillä, mutta suuhuni jäätynyt sokka laimensi ilmeeni mielipuoliseksi irvistykseksi. Tämä se vasta oli elämää!

Tämä kuvasarja havainnollistaa tilanteen paremmin:

<small>[ 16-03-2002, 10:08: Message edited by: Jere1983 ]</small>

Jacques

KKWCS:n Mietaa
Sijainti
Helsinki
Vai on eeropeelo vieraillut Hyvinkäällä..
2 naapurissa on muuten käynyt murtovarkaita. Kummastakin vietiin mm. tietokoneet. Nyt siis selvisi kuka oli varas! eph perkele! :)

eph

Well-known member
Sijainti
Jyväskylä
Jacques:
Vai on eeropeelo vieraillut Hyvinkäällä..
2 naapurissa on muuten käynyt murtovarkaita. Kummastakin vietiin mm. tietokoneet. Nyt siis selvisi kuka oli varas! eph perkele! :)
pääh, on koneita kyl ihan riittävästi jo wink

Jacques

KKWCS:n Mietaa
Sijainti
Helsinki
Jere1983: Sahanmäes

eph: Vielä tohon aiheeseen, en edelleenkään käsitä miten sinä kostuisit kanavan muutoksesta jos et kerta sielä käy?

eph

Well-known member
Sijainti
Jyväskylä
ihan kivasti, 451 viestiä tässäkin threadissa. Asiaa maksimissaan 20 viestiä wink

Kaktus

Well-known member
Näinhän se homma hoidetaan 'siististi kotiin'. :D :D :D :p

Bobakki

@f1hog
Sijainti
En oo mistään kotosin
eph:
ihan kivasti, 451 viestiä tässäkin threadissa. Asiaa maksimissaan 20 viestiä wink
Kai sulla on jokainen email-note printattuna ja tarkasti arkistoituna? Sä olet muuten itse kirjoittanut tähän YLI 20 viestiä, meinaako tämä sitä että sä et ITSE kirjoitakaan aina asiallisesti? eek! doubtful

eph

Well-known member
Sijainti
Jyväskylä
Bobakki:
eph:
Kai sulla on jokainen email-note printattuna ja tarkasti arkistoituna? Sä olet muuten itse kirjoittanut tähän YLI 20 viestiä, meinaako tämä sitä että sä et ITSE kirjoitakaan aina asiallisesti? eek! doubtful
ei ole arkistoituna ei wink

eikä läheskään kaikki viestini tähän threadiin ole "asiapitoisia" wink

Kaktus

Well-known member
Eepeehoolla on silmähäiriö. Kattokaanytkun jokaisessa viestissä sillä on wink .
:D :D :D :p