Känni-thread (älä postaa tähän selvinpäin)

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Mickey
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Ei riitä, lisää! Anna tulla vaan, tuntuu hyvältä. Viiden kossupaukun jälkeen se vaan silleen mukavasti kirveelepi.

Oota, haen mun nahkapiiskan...

No niin! Piisk piisk! Suber Biisk! Viuh viuh piisk piisk! Viuh! Pitäiskö vaihtaa jo aluetta? Vai samalle alueelle vedetään? :D

Oota, haen mun nahkapiiskan...

No niin! Piisk piisk! Suber Biisk! Viuh viuh piisk piisk! Viuh! Pitäiskö vaihtaa jo aluetta? Vai samalle alueelle vedetään? :D

Ai hemmetti, tuo jo tuntuu, pirun hyvälle. :ahem: Taitaa olla ihan laatupiiska? On sitä ennenkin piiskasta saatu, mutta nyt tuntuu keskiverto-piiskaa paremmalta kyllä tämä satsi!

Ai hemmetti, tuo jo tuntuu, pirun hyvälle. :ahem: Taitaa olla ihan laatupiiska? On sitä ennenkin piiskasta saatu, mutta nyt tuntuu keskiverto-piiskaa paremmalta kyllä tämä satsi!

Entä haluaisitsä kokeilla jotain ihan uutta?

Entä haluaisitsä kokeilla jotain ihan uutta?

:eek!: Ei hemmetti nyt alko jännittää. Kunhan ei jollain likaisella verellä läträtä, se on vastenmielistä. Mutta kaikki muu passaa, katotaan miten pojalle käy.

:eek!: Ei hemmetti nyt alko jännittää. Kunhan ei jollain likaisella verellä läträtä, se on vastenmielistä. Mutta kaikki muu passaa, katotaan miten pojalle käy.

Hyi! Ei todellakaan! Tuhma! Mitä sä et oo kokeillu? Vai oisko jossain jotain parantamisen varaa? :wink:

Sue me! Mihin menit? Tuu mukaan leikkii! Heti tai saat pian pahemmin piiskaa!

Oon muuten oikeesti vitun jurrissa. Eka loma intistä j< piti kyk ottaa sen kunniaks ja mentiin sit baariin!

Hyi! Ei todellakaan! Tuhma! Mitä sä et oo kokeillu? Vai oisko jossain jotain parantamisen varaa? :wink:

No siis lähes kaikkeehan on jo kokeiltu, mutta kyllä se menee muutaman promillen kännissä joku jippo vanhan toistonakin. Parantamisen varaa ei tosin juuri löydy, muutaman kerran minut on palkittukin näyttelyissä. Mutta anna palaa, kerro sitten missä tuntuu vai tuntuuko lain. :ahem: