Kansainvälinen romanipäivä 8.4.2016

Renessanssinero

Perusfeidaaja
Liittynyt
23.4.2005
Viestit
4854
Sijainti
Vantaa
Miten meinaatte viettää mustalaisten kunniaksi järjestettävää juhlapäivää? Itse en vielä tiedä, mutta bilettää on päivän teema kumminkin. Ehkä Vantaalla, Vihdissä ja Hesan Tsadissa muutamat lonkerot nautin. Käsittääkseni romanipäivän viettoon ei kuulu työskenteleminen. Minun mielestäni mustalaispäivä voitaisiin julistaa arkipyhäksi.
 

Koiruus

Well-known member
Liittynyt
17.9.2009
Viestit
973
Sijainti
Tampere
Sepäs sattu, tänään ohjelmassa Rainer Friman ja Bar Lato.
 

FO110K

Banned
Liittynyt
3.1.2001
Viestit
15345
Rene(35v) työssäkäyvällä hyvin erikoiset suunnitelmat tänään. Laittoi extemporee tekstaria vaikkei muuten koskaa ikinä tule juttelemaan mitään ja varsinkaa normaalia.
Yleensä työpäivän jälkeen on vapaa-aikaa jolloin voi tehdä mitä haluaa. Vaikka juhliakin jos siltä tuntuu.
 

Joni

Well-known member
Liittynyt
19.1.2004
Viestit
16905
Yleensä työpäivän jälkeen on vapaa-aikaa jolloin voi tehdä mitä haluaa. Vaikka juhliakin jos siltä tuntuu.
Tokitoki mutta hän puhui tossa päivän teemasta ja näin. Ehkä hän on nyt töissä mutta mielummin vapaalla bilettämässä... Aijai kun pomo kuulis hänen työmotivaatiostaan. Ainakin nyt hän keskittyy kännyn näpyttelyyn.
 

Renessanssinero

Perusfeidaaja
Liittynyt
23.4.2005
Viestit
4854
Sijainti
Vantaa
Kohta on taas vuoden merkittävin juhlapäivä edessä. Miten meinaatte viettää? Itseäni harmittaa, kun en voi työskennellä romanipäivänä. :( :frown: Mut ehkä mä sit biletän Vihdissä, Vantaalla tai Hesa Tsadis.
 

Antsa Rieppo

Well-known member
Liittynyt
1.1.2015
Viestit
46299
Sijainti
Purukiellossa
Kohta on taas vuoden merkittävin juhlapäivä edessä. Miten meinaatte viettää? Itseäni harmittaa, kun en voi työskennellä romanipäivänä. :( :frown: Mut ehkä mä sit biletän Vihdissä, Vantaalla tai Hesa Tsadis.
Pitäisköhän vihjaista tuolle vävypojalle, että Renesanssinerolta kannattaa pyytää yhteystiedot, jos haluaa sinne elukkanahkafirmaan töihin? Sinähän halusit romaanin työkaveriksi.
 

Renessanssinero

Perusfeidaaja
Liittynyt
23.4.2005
Viestit
4854
Sijainti
Vantaa
Ei muuta ku ens syksynä hakemusta sisään. Mä annan sitte yhteystietoja, jos niin pitkälle asia etenee. Olis mahis tehdä historiaa, olis ensimmäinen romani töissä kyseisessä yrityksessä.
 

Örfil

Guest
Eikö teidän firma olekaan vielä mennyt konkkaan?

Voi harmin paikka.
 

Örfil

Guest
Renenero joutui taas forumin kettupoikien sanallisen iskun kohteeksi!
 

Renessanssinero

Perusfeidaaja
Liittynyt
23.4.2005
Viestit
4854
Sijainti
Vantaa
Te koitatte nyt kyllä juksauttaa meikäläistä. Ettehän te toki halua konkkaan sellaista firmaa, joka työllistää kymmeniä maahanmuuttajataustaisia. Kunhan vaan hassuttelette. :wink: ;)
 

Örfil

Guest
En toki halua, minusta olisi vielä hauskempaa jos koko pulju palaisi kivijalkaa myöten nahkoineen kaikkineen.
 
Ylös