Lumipallo
Well-known member
Häähää, paljastit et pointtis on pieni!Pointtini pienuus on ihan mun oma asia!
Häähää, paljastit et pointtis on pieni!Pointtini pienuus on ihan mun oma asia!
Saada markoj tunnustamaan tämä julkisesti:Mikähän tässä nyt mahtoi olla pointtina?
Pointtini pienuus on ihan mun oma asia!
Häähää, paljastit et pointtis on pieni!
En tiedä pointeista mutta ainaskin mulla on pieni penis.
Täytät siis perussuomalaisten jäsenkriteereiden minimivaatimukset.En tiedä pointeista mutta ainaskin mulla on pieni penis.
Älä huoli, niin on suurimmalla osalla muista suomalaisistakin.En tiedä pointeista mutta ainaskin mulla on pieni penis.
Häähää, paljastit et pointtis on pieni!
Lumppa kärsii peniskateudesta kun saa iloa irti kanssaforumistiensa hädästä.
Lumpalla on vain mielikuvituspenis . Sille voi kertoa kaikki murheet.Lumppa kärsii peniskateudesta kun saa iloa irti kanssaforumistiensa hädästä.
Turha sitä mitään kadehtia on jos itsellä on aito vaikka huonokin. Kyllä ne ovat ne Toyotan omistajat, jotka kärsivät Mersukateudesta, eivätt pienemmän ja huonomman Mersun.Lumpalla on vain mielikuvituspenis . Sille voi kertoa kaikki murheet.
Mielikuvitus-Mersu voittaa elävän elämän Toyotan? :idea:Turha sitä mitään kadehtia on jos itsellä on aito vaikka huonokin. Kyllä ne ovat ne Toyotan omistajat, jotka kärsivät Mersukateudesta, eivätt pienemmän ja huonomman Mersun.
Kyl. Katotaan nyt vaikka tota Folloa...Mielikuvitus-Mersu voittaa elävän elämän Toyotan? :idea: