Karhu vai Leijona - kumpi voittaa?

formulastara

Well-known member
Sijainti
hki finland
Tekisin pollin mutkun en pysty. Eli kuka näistä voittaisi:

1. Karhu
2. Leijona
3. Gorilla
4. Tiikeri
5. Krokotiili
6. Valkohai
7. Bruce Lee Nunchakeppeineen
8. Joku muu, mikä?

Ja perustelut perään.

Itse vastaan 2. leijona. Voima ja refleksit, karhu kaatuu. Jellona väistää hyvin krokotiilien hyökkäykset. Valkohai taas on arka nössykkä, jolle pärjää taviskin tikun kanssa. Bruce voi yllättää monet, mutta viimeistään Gorilla jyrää Brucen.

formulastara

Well-known member
Sijainti
hki finland
Oottepa lapsellisia. Tämä polli on vaan tosimiehille- ja naisille. :tongue: Jos ei osaa vastata, niin miksi pitää pilata mielenkiintoinen asettelu?

jps

nimimerkkien jahtaaja
Sijainti
täällä
Karhu on olut, Leijona viina, joten saman määrän yhtä nopeasti juotuna Leijonan vaikutus aika lailla suurempi.

Jacques

KKWCS:n Mietaa
Sijainti
Helsinki
Tekisin pollin mutkun en pysty. Eli kuka näistä voittaisi:

1. Karhu
2. Leijona
3. Gorilla
4. Tiikeri
5. Krokotiili
6. Valkohai
7. Bruce Lee Nunchakeppeineen
8. Joku muu, mikä?

Ja perustelut perään.

Itse vastaan 2. leijona. Voima ja refleksit, karhu kaatuu. Jellona väistää hyvin krokotiilien hyökkäykset. Valkohai taas on arka nössykkä, jolle pärjää taviskin tikun kanssa. Bruce voi yllättää monet, mutta viimeistään Gorilla jyrää Brucen.
Missä taistelu käydään? Jos se käydään kunkin eläimen luontaisessa elinympäristössä niin väittäisin, että Haille ei mikään mainituista nisäkkäistä pärjäisi meressä paitsi korkeintaan Bruce, tuskin hänkään.

Hai taas ei pärjäisi millekään maanisäkkäälle maalla, koska hai luonnollisesti kuolisi ilman että toinen osapuoli tekisi mitään.

Gorilla taas voittaisi viidakossa jokaisen mainituista (paitsi ehkä Brucen), koska on niin hyvä kiipeämään ja pystyy ilmasta käsin tekemään iskuja. Gorillan älykkyys myös riittänee apuvälineiden käyttöön, kuten ihmisenkin.

Noh.. toki ihminen lienee suvereeni kaikissa oloissa, koska pystyy käyttämään tuliaseita.

Melinda

Sponsored by Sam
Sijainti
Melko kaukana
Gorilla taas voittaisi viidakossa jokaisen mainituista (paitsi ehkä Brucen), koska on niin hyvä kiipeämään ja pystyy ilmasta käsin tekemään iskuja.
Itse pelaisin viidakkomatsissa kyllä rahani tiikerin puolesta. Muuten kannatan Jacqueksen logiikkaa.

Dominic

Senior Member
Sijainti
Turku
Hain haulla paskinta toikkia ja tämä tuli. Onnea formulastaralle! Kohta bailataan.

Itse olen ilmetty kastemato.

formulastara

Well-known member
Sijainti
hki finland
Missä taistelu käydään? Jos se käydään kunkin eläimen luontaisessa elinympäristössä niin väittäisin, että Haille ei mikään mainituista nisäkkäistä pärjäisi meressä paitsi korkeintaan Bruce, tuskin hänkään.

Hai taas ei pärjäisi millekään maanisäkkäälle maalla, koska hai luonnollisesti kuolisi ilman että toinen osapuoli tekisi mitään.

Gorilla taas voittaisi viidakossa jokaisen mainituista (paitsi ehkä Brucen), koska on niin hyvä kiipeämään ja pystyy ilmasta käsin tekemään iskuja. Gorillan älykkyys myös riittänee apuvälineiden käyttöön, kuten ihmisenkin.

Noh.. toki ihminen lienee suvereeni kaikissa oloissa, koska pystyy käyttämään tuliaseita.
Taistelu käydään Monacossa leudossa säässä. Areena on pyöreä ja halkaisijaltaan 90 metriä. toinen puoli on kuivaa ruohikkoista maata, josta puolet on tiheää sademetsää, toisella puolella on vettä puolesta metristä 20 metriin. kaikki eläimet Bruce mukaanlukien päästetään areenalle samaan aikaan parhaiten kullekin soveltuvaan ympäristöön, Bruce luonnollisesti tiputetaan keskelle areenaa. Eli mitä tapahtuu?