AJ
Well-known member
Unohdat nyt, että tällä foorumilla on moneen kertaan todistettu, että ne puhuu just flaamia.Mahtaako tuon vuoksi kuitenkaan kannattaa ryhtyä ihan uutta kieltä kehittämään? :dunno:
Jos vaan yritettäis opetella vaikka hollantia.
Unohdat nyt, että tällä foorumilla on moneen kertaan todistettu, että ne puhuu just flaamia.Mahtaako tuon vuoksi kuitenkaan kannattaa ryhtyä ihan uutta kieltä kehittämään? :dunno:
Jos vaan yritettäis opetella vaikka hollantia.
Välillä kyllä käy mielessä, että ollaanko me suomalaiset vaan parempia kusettamaan pisa-testeissä kuin muut :doubtful:Miks Paasikivi sitten kävi Moskovassa sitä hieromassa?
Oo sinä ulukomaanpelle hilijaa!Välillä kyllä käy mielessä, että ollaanko me suomalaiset vaan parempia kusettamaan pisa-testeissä kuin muut :doubtful:
Ei tartte. Mullehan ne kuuluisi...Vai pitäiskö mennä jääkautta edeltävään aikaan, jotta saataisiin selville, kenelle nämä maat ja mannut oikeasti kuuluu?
Ei jumalauta
JuuOo sinä ulukomaanpelle hilijaa!
Oon ymmärtänyt, että olet kronologisesti ansioitunut, mutta, notta, että niin vanha???Ei tartte. Mullehan ne kuuluisi...
Ei Suomalaiset vaan suomalaiset. *pilk* *nus*Juuja jätkä käytti ilmaisua Me Suomalaiset....heh...
Muistettiinko me kertoa tästä myös flaameille itselleen? Tais unohtua? :thumbfh:Unohdat nyt, että tällä foorumilla on moneen kertaan todistettu, että ne puhuu just flaamia.
Eiku tämä asia selvisi ilman, njotta pitää mennä jääkauteen...Oon ymmärtänyt, että olet kronologisesti ansioitunut, mutta, notta, että niin vanha???
:mad_old:Ei Suomalaiset vaan suomalaiset. *pilk* *nus*
Niin tosiaankin, siitä Pisa-tutkimuksesta...Me Suomalaiset
:mad_old:
Mitä se asia ulkomaanpelleille kuuluu?Muistettiinko me kertoa tästä myös flaameille itselleen? Tais unohtua? :thumbfh:
Sieltäkö se sun kylmäkiskoinen suhtautuminen on peräisin?Eiku tämä asia selvisi ilman, njotta pitää mennä jääkauteen...![]()
Martta, Suomen suurruhtinatar.Oon ymmärtänyt, että olet kronologisesti ansioitunut, mutta, notta, että niin vanha???
Lainausmerkitkin unohtuivat.Perk...tää lähti nyt käsistä.
Kyseessähän oli korostus...eihän Me sanaa ois pitänyt myöskään laittaa isolla.
Tältä etäisyydeltä huonohkosti?Mitä se asia ulkomaanpelleille kuuluu?