Kartingia tulee ihan vain omaksi iloksi ajeltua ja olisi kiva saada koneeseen lisää tehoja etenkin matalilla kierroksilla mutkista lähdettäessä. Konetta ei oikein viitsisi viilailla jos joskus päättäisikin kisailla jossain ja siksi se olisi hyvä pitää vakiona. Onko esim. joku tietty kaasari parempi kuin koneen mukana tuleva, tai saako jollain erikoisella pakoputkella paremmat tehot? Onko joku imuäänenvaimennin parempi kuin noi perusmallit? Eli hakusessa olisi joku poppakonsti mistä kumminkin kone on kätevä muuttaa takaisin vakioksi. Löytyyköhän mistään tuon koneen tehokäyrää niin näkisi kuinka ne tehot muuttuvat kierrosten mukaan?
Jostain joskus luin että tehtaalla noi koneet kootaan vähän huolimattomasti ja osat kunnolla tarkemmin työstämällä saa sen 14 hevosvoimaa nostettua 17 hummaan koneen mittojen pysyessä kumminkin vakio arvoissa. Ensitalvena varmaan on kumminkin kone avattava kuluvien osien vaihtamista varten ja ajattelin että samalla se voisi olla hyvä laittaa sellaiseen kuntoon että tehojakin tulisi enemmän. Minkähän hintaista semmoinen tarkkuustyöstö jossain pajassa sitten olisi? Ei oikein kauheita hintoja muutaman humman lisäyksestä kiinnostaisi maksaa, vaikkakin prosentuaalinen tehonlisäys onkin selvä ja varmaan tuntuisi heti ajossa.
Jostain joskus luin että tehtaalla noi koneet kootaan vähän huolimattomasti ja osat kunnolla tarkemmin työstämällä saa sen 14 hevosvoimaa nostettua 17 hummaan koneen mittojen pysyessä kumminkin vakio arvoissa. Ensitalvena varmaan on kumminkin kone avattava kuluvien osien vaihtamista varten ja ajattelin että samalla se voisi olla hyvä laittaa sellaiseen kuntoon että tehojakin tulisi enemmän. Minkähän hintaista semmoinen tarkkuustyöstö jossain pajassa sitten olisi? Ei oikein kauheita hintoja muutaman humman lisäyksestä kiinnostaisi maksaa, vaikkakin prosentuaalinen tehonlisäys onkin selvä ja varmaan tuntuisi heti ajossa.