Karu totuus

Troy

Well-known member
Liittynyt
25.1.2007
Viestit
7935
Sijainti
Very Good.
Norjassa on parempi elintaso kuin Suomessa. Ihan jokaisella. Jopa kalanperkaajilla.
 

Troy

Well-known member
Liittynyt
25.1.2007
Viestit
7935
Sijainti
Very Good.
Norjalainen lohi on supermarkettien bulkkituote. Heikkolaatuista ja huonon makuista. Samaten on myös tanskalaiset joulukinkut, tai ruotsalainen poronliha. Ei mitään fiilistä laadusta.
 

burb

.
Liittynyt
19.2.2002
Viestit
46199
Heh, naurattaa kun muistelen Yrjölän samannimistä toikkia aikanaan. Tosin en muista siitä mitään mutta heh.
Voi hitto kun on ikävä Kyrtsiä. Ja viestejään. Ja toikkejaan.
Toki esim. mä yritän omalta osaltani hoitaa kyrtsimäisen surrealistisen kakkapyllyhassuttelun, ja oletan että muutama muukin pyrkii samaan, mutta...
Voi että mulla on ollut monta hauskaa minuuttia tämänkin toikin aloituksen kanssa. Uskoisin etten ole ainoa. Enkä olekaan.

Ihmiselle terkut.
 
Liittynyt
24.1.2004
Viestit
10131
Sijainti
Oslo
Norjalainen lohi on supermarkettien bulkkituote. Heikkolaatuista ja huonon makuista. Samaten on myös tanskalaiset joulukinkut, tai ruotsalainen poronliha. Ei mitään fiilistä laadusta.
Itämeren lohi on herkkua, sublinguaalirauhaset virittyvät pelkästä ajatuksesta korkeimmalle mahdolliselle tasolle. Sama pätee suomalaisiin joulukinkkuihin ja poronlihaan. Näitä nauttimalla herkistää aivojen mielihyväkeskus olon korkeimpaan potentiaaliin.
 

tmoi

No niin
Liittynyt
28.2.2004
Viestit
19017
Sijainti
turkus
Ylvis on parasta, mitä Norjalaisessa musiikissa on vähään aikaan tapahtunut.

 

Albert Oil

Hippi ja juntti
Liittynyt
14.2.2000
Viestit
55371
Sijainti
Korviesi välissä
Voi hitto kun on ikävä Kyrtsiä. Ja viestejään. Ja toikkejaan.
Toki esim. mä yritän omalta osaltani hoitaa kyrtsimäisen surrealistisen kakkapyllyhassuttelun, ja oletan että muutama muukin pyrkii samaan, mutta...
Voi että mulla on ollut monta hauskaa minuuttia tämänkin toikin aloituksen kanssa. Uskoisin etten ole ainoa. Enkä olekaan.

Ihmiselle terkut.
Terveiset menneet perille kesken 10 kilometrin sauvakävelylenkin.
 
Ylös