Jos näin, niin sitten tuo (hienostunut) pilkku sanan perässä on nähdäkseni liikaa.Mun mielestä luokitteleva pitäisi olla luokittelevana. :doubtful:
Jos näin, niin sitten tuo (hienostunut) pilkku sanan perässä on nähdäkseni liikaa.Mun mielestä luokitteleva pitäisi olla luokittelevana. :doubtful:
Sen voi varmasti siirtää jollekin mahtavalle ystävälle, kenties jopa parhalle niistä a.k.a Al-sedälle.Kappas, Saukkolan EK:lle olen vähän itsekin aikonut suunnistaa. Sain työpaikalta viime vuonna joululahjaksi elämyslahjakortin, ja sillä pääsisi esim. juuri Saukkolaan rallia kokeilemaan.
Tämä kosketti erityisesti:Täydellinen elämä. Täydellisiä ihmisiä. Vaakunat ja kaikki.
Albertin oikea nimi on muuten Veini Saksanhirviniemi."Eräänä perjantaina Albert alkoi pohtia, että olisi kiva lähteä jonnekin. Maanantaina olimme edelleen kotona.”
Tämä kosketti erityisesti:
Albertin oikea nimi on muuten Veini Saksanhirviniemi.
Ja asiaan: kaikista ne lehdet juttuja tekee mutta Sverker olisi muuten hieno nikki! Liekö lyhennys nimestä Sven-Erkki?
Suosittelen korvapuustin vaihtamista siihen. :ahem:Tämä kosketti erityisesti:
Albertin oikea nimi on muuten Veini Saksanhirviniemi.
Ja asiaan: kaikista ne lehdet juttuja tekee mutta Sverker olisi muuten hieno nikki! Liekö lyhennys nimestä Sven-Erkki?