Näyttäähän 720p upskaalattu hieman paremmalta. Ei kuitenkaan lähelläkään natiivi HD:ta..WebSlave sanoi:Minä kirjoitin, että sitä HD-tasoista kuvaa tarjottiin Briteissä leffateattereissa. Vai väitätkö, että niissäkin näytettiin SD-tasoista kuvaa? (Edit: näköjään joillain sivuilla väitetään, että viimevuotinen olisi ollut upskaalattua SD:tä. Ei järjen hiventä.)
Miksi SD-kuvaa pitäisi upskaalata, kun sitä normi-tv:ssä kerran pelkästään SD:nä kuitenkin tarjotaan? Missasinko jotain?
Ei voi näyttää. Suurennettaessa informaatiomäärän kasvamatta kuva väkisinkin muuttuu epäterävämmäksi. Asiaa voidaan joilla softilla yrittää korjata, mutta suurennettu kuva ei ikinä ole alkuperäistä tarkempi. Suurempi se toki on.Luckyman sanoi:Näyttäähän 720p upskaalattu hieman paremmalta. Ei kuitenkaan lähelläkään natiivi HD:ta..
Puhut leffateatterista? Minä puhuin televisiojakelusta. Viime vuonna Brittien kokeilu ilmeisesti oli upskaalattua SD:tä, mutta ainakin mainos väittää tämänvuotisen olevan HD:tä.Luckyman sanoi:Siis siihen verrattuna että projektorille ajettaisiin suoraan 576i niin ennakkoon skaalattu 720p näyttää paremmalta.
Kuka hullu maksaa MAXista kun voi nähdä netissä ilmaiseksi ?Pahkasika sanoi:kuka hullu maksaa 2kk Maxin maksut siitä että näkee yhden kisan...
Nettifeediä en edes harkitse ennenkuin se kykenee MAXin tarjontaan. Laitonta nettifeediä en tule harkitsemaan koskaan.Ratman sanoi:Kuka hullu maksaa MAXista kun voi nähdä netissä ilmaiseksi
Paljon se on euroissa? :dunno:FO110K sanoi:normaalin leffalipun hinnan vielä käsittäisi, mutta 150mk/kisa, ei prkl :jaska:
Lueppa uudelleen tuo otsikko. "katsoisitko sinä F1:siä elokuvateatterissa?".AksuPaksu sanoi:kiinnostaakohan nyt ihmisiä itkuviestit tyyliin
"menisin mutta kylälläni XXX ei edes ole finnkinon teatteria!!"
veikkaappaSkenejeesus sanoi:Paljon se on euroissa? :dunno:
Miksei maksais, jos se ei ole rahasta kiinni? Minä en valitettavasti ole yksi heistäPahkasika sanoi:Niin ja topikkiin: kuka hullu maksaa 2kk Maxin maksut siitä että näkee yhden kisan...
Avainsana onkin HD-kanavan huomattavasti suurempi bitrate ja tehokkaampi pakkaus.WebSlave sanoi:Ei voi näyttää. Suurennettaessa informaatiomäärän kasvamatta kuva väkisinkin muuttuu epäterävämmäksi. Asiaa voidaan joilla softilla yrittää korjata, mutta suurennettu kuva ei ikinä ole alkuperäistä tarkempi. Suurempi se toki on.