- Bimbo oy
- The tuomolat
- Astro TV
Menen ampumaan itseäni vatsaan. Nyt. Toivottavasti jään kitumaan.
Listaa jatkaakseni:
-Paratiisihotelli
-Cardashianit (kirjotetaankoha K:lla?)
Ai vittu saatana. Töissä yks akka aina hohkaa tuosta Kardashianeista. "Nyt se ei suostunu menee pissille sillein että istuu vessanpöntöllä.. iiiiii". Lättyyn tekis mieli vetää, mutta oon vaan tyytynyt vittuilemaan päin naamaa.
Paratiisihoteli, saatana. "Ossi tarttu mun melaan", "no nukuttiin kuudestaan. hihihi. Siellä me oltiin vähän sitten miten päin sattuu ja Ossin mela oli missä sattuu". Saatana. En ole jaksoakaan katsonut, enkä katso. Mutta radiossa pyörii mainos 24/7.
Noi Tuomolat, ketä vittuja ne on? En oo ikinä nähny muute kun sen ohjelman mainoksessa. Sillä oletetulla äitillä on kyllä aika hyvä hanuri.
Olin jo aika helvetin synkissä sielunmaisemissa kun kuulin ylikaiken inhokkini Anna Perhon uudesta ohjelmasta Läpivalaisu jossa se lässyttää tuntikaupalla jonkun vitun Aira Samulinin kanssa ja saa sen avautumaan jostain kuukautiskierrostaan. Vitun levee telemarkki kun selvis, että se on joku radio-ohjelma vai oliko internetti? No oli mikä oli, ni pääasia että riski näkyä mun telkkarista on tasan 0%.
AINIIN! JA PERKELE! Anna Perhon "Superarkea potenssiin kaksi". Vittu kuka perkele kirjottaa kirjan siitä miten hän pyörittää perheen arkea ja keksii sille noin paskan nimen ja AAAAAAAAAAAAAAAAAA!!