Captain Howdy
Well-known member
Ville Virtanen ei ärsytä, mutta se sille rakennettu hahmo oli kertakaikkiaan kestämätön.20 minuuttia enämpi Ville Virtasta kuin minä. Voit onnitella itseäsi.
Ville Virtanen ei ärsytä, mutta se sille rakennettu hahmo oli kertakaikkiaan kestämätön.20 minuuttia enämpi Ville Virtasta kuin minä. Voit onnitella itseäsi.
Jaa? Meillä kyllä jaksettiin katsoa, vaika kieltämättä Virtasen hahmo oli alkuun vähän hakemalla haetun erikoinen. Mutta hienot maisemat, kuvallinen kerronta miellytti silmää ja suht laadukkaasti tuotettu sarja. Annan mahdollisuuden kyllä parille lisäjaksollekin kotiteatterissamme. Siirsin jopa Roban katsomisen uusintalähetykseen maanantaille, se nimittäin tulee harmillisesti samaan aikaan sunnuntaisin.Sorjonen. Reilu 20 min tuli tsekattua, kunnes oli aika lopettaa. Ei pysty pygee.
Eikös tämä ole vakio suomeksi puhutuissa ohjelmissa?Mua häiritsi Sorjosessa lähinnä se, että näyttelijöiden puheesta ei kaikin paikoin oikein meinannut saada selvää.
*helpottuu entisestään - en olekaan kuuro*Eikös tämä ole vakio suomeksi puhutuissa ohjelmissa?
http://yle.fi/uutiset/3-9239606Patriootti rakastaa kotimaataan, nationalisti vihaa muita? Illan A-studiossa puhutaan kansallismielisyydestä
Komp.Huhtasaari on pösilö.
Patriootti rakastaa kotimaataan, nationalisti vihaa muita? Illan A-studiossa puhutaan kansallismielisyydestä
Mikäs semmoinen on, joka vihaa kaikkia maita? Kotimaataankin.
Yksisilmäisen puupään prototyyppi. Miten ne päästää tuollaisia televisioon?
Anarkisti.Mikäs semmoinen on, joka vihaa kaikkia maita? Kotimaataankin.