kouvotsvoni
Banjottu
Joskus huvittaisi katsoa Tahdon voitto. (Wiki ja Imdb kertoivat sen olevan kuitenkin Tahdon riemuvoitto...eivät kait nyt natsit mahtipontisiksi ruvenneet kuitenkaan?)
Tuossahan se.Suomen surkein nikkari :nope: En ole puuseppä mut on noi aika surkeita.
Käsittämättömän hyvä elokuva. Pienen tipan voi aina tirauttaa, edes salaa.Ei mikään hyvänmielenohjelma Forrest Gumpin loppuosa.
Komp. Oli ihan kuningasolo, kun titittelin toiset samaa yrittäneet suohon.Olin nuorna poikana melko lahjakas Ihmemiehen tunnarin titittäjä.
Itsekin olin joskus nuorna poika.Olin nuorna poikana melko lahjakas Ihmemiehen tunnarin titittäjä.
Katsoin sen eka kertaa. Ei ole helppoa tuollaisen tutkivan toimittajan osa. Jos ihailisi hiihtäjien pokaaleja ja muutenkin hymistelisi ei olisi ollenkaan vaikeaa, mutta kun kysellään ikäviä. Kiusaus on kova fuskata ja kiinnijääneillä on Mustanaamion pahan merkki otsassa loppuelämän. Virpi Kuitunen on poikkeus. Sen sijaan kiinnijääneet oikeat roistot kuten Kauko Juhantalo äänestetään eduskuntaan by kepu.
Katsottiin puolison kanssa toissailtana. Tuli hieman oksennusta suuhun, kun tajusin, että taannoin pikkupoikana isän kanssa hurratut voitot oli myöskin saavutettu fiilunkipelillä.