Albert Oil
Hippi ja juntti
Ajattelisin, että kielitaiturina osaisit arvostaa Syrjän (ja Saarelan) notkeaa lyriikkaa.Eput on vähän kuin vaniljajäätelö, ihan hyvää, mutta kun... on esim lakritsijäätelöäkin!!!! Se on hyvää!
Ajattelisin, että kielitaiturina osaisit arvostaa Syrjän (ja Saarelan) notkeaa lyriikkaa.Eput on vähän kuin vaniljajäätelö, ihan hyvää, mutta kun... on esim lakritsijäätelöäkin!!!! Se on hyvää!
Kyllä kyllä!Ajattelisin, että kielitaiturina osaisit arvostaa Syrjän (ja Saarelan) notkeaa lyriikkaa.
Haista vaikka jotain kukkasta, ruusua?Howdy diggaillee enämpi Teit meistä kauniitista.
Jos posket ei näy takaapäin, niin missä vika on?Ajattelisin, että kielitaiturina osaisit arvostaa Syrjän (ja Saarelan) notkeaa lyriikkaa.
En usko että Jjusban niitä siinä Albertin takana juurikaan silloin katselee.Jos posket ei näy takaapäin, niin missä vika on?
Aika hyvä eka osa. Yllätys oli minulle, että ranskalaisia kuoli Ranskan - Indokiinan sodassa enemmän kuin usalaisia Vietnamin sodassa.Tänään alkaa Teemalta 10-osainen sarja Vietnamin sodasta klo 21.
Tarkotit kaiketi: Albert "barely a man" Oil?Albert "bearman" Oil
Se oli kyllä hyvä tietopläjäys ja muistinvirkistystä asiasta. Täytyy katsoa kaikki jaksot. "mutku usa" -tyylin keskusteluissa kun homma sysätään aina Yhdysvaltain piikkiin, mutta kyllä tuossa sopassa oli monen kokin kauhat mukana. Vietnamin itsenäisyyden olisi suonut tapahtuvan verettömästi, ei tuollaisen vuosikymmenten teurastuksen kautta.Aika hyvä eka osa. Yllätys oli minulle, että ranskalaisia kuoli Ranskan - Indokiinan sodassa enemmän kuin usalaisia Vietnamin sodassa.
Kyllä. Samoin tuli Ho Tsi Minhin elämä tutuksi. Kaverihan oli nähnyt maailmaa.Aika hyvä eka osa. Yllätys oli minulle, että ranskalaisia kuoli Ranskan - Indokiinan sodassa enemmän kuin usalaisia Vietnamin sodassa.
Muttei koskaan Turenkia, kun taasen Albert on käynyt Vietnamissa, joten kukahan se on pikkaisen maailmaa nähnyt, kukapa kuka?Kyllä. Samoin tuli Ho Tsi Minhin elämä tutuksi. Kaverihan oli nähnyt maailmaa.
Ravijuttujakin. :ahem:Urheilu Suomi nyt! Fanit!