Micael
Micael
11 Oscarin elokuva Ben Hur Yle Teemalta tänään klo: 18.00 alkaa siis näillä hetkillä.
Asia on pihvi
YLE Teema Klo: 22.19 Pvm: 22.12.2009
(1974) Vähärasvaisen ja sokerittoman joulun puolesta puhuvat keittiömestarit valmistavat mm. Tuomaan joulukalaa ja neuvovat aikuisia antamaan lapsilleen terveellistä ja ravitsevaa ruokaa myös jouluna.
En tuota nähnyt, mutta Vesku Loiri teki aikoinaan aikamoisen suorituksen elokuvassa Pojat tms.Meni jo FST:lla pieni helmi elokuvaksi eli Klaus Härön Äideistä parhain. Tarina siitä miten pieni poika kantaa sodan uhria elämänsä läpi.
Itkutakuu tässä elokuvassa. Toisellakin katsomiskerralla.
Yhdyn Knoukkarin kommenttiin. Olipa ilo nähdä että vielä on miehiä, jotka veistävät puuta sellaisella herkkyydellä kuin tekisivät kauneinta lahjaa rakkaimmalleen. Tai olishan niitä miehiä toki enemmänkin, jos tuollaiselle asenteelle olisi työmarkkinoilla vielä kysyntää.Jälkijättöisiä mun ohjeet tänään, mutta olihan loistavaa katsottavaa Dokumenttiprojektissa kun aivan äärimmäisen taitavat käsityöläiset tekivät Steinwayn pianoja. Tarjosi tietysti Yle.
Suosittelen ehdottomasti uusintaa tai jos tulee Areenalle.
Pitää kahtoo. :ahem:Ulvova mylläri
TV2 Klo: 22.00 Pvm: 24.12.2009
Arto Paasilinnan romaaniin pohjautuva elokuva Ulvova mylläri on kansankomedia, jossa kylähullu mylläri puolustaa vapauttaan viimeiseen asti. R: Vesa -Matti Loiri, Eija Ahvo. O: Jaakko Pakkasvirta.
Kyllä :thumbup:Pitää kahtoo. :ahem:
Pätee muuten erityisesti tälle forumille.'Normaalien' ihmisten mielestä ei saa olla epäsovinnainen.
Meni ohi, kun oltiin sukulaisissa. Olisi kyllä kiva joskus nähdä tuo elokuva, kun on jokunen vuosi sitten tullut tuota näytelmäksi väännettyä.Pitää kahtoo. :ahem:
Mul vois olla tuo tallella. Tervetuloa katselemaan.Meni ohi, kun oltiin sukulaisissa. Olisi kyllä kiva joskus nähdä tuo elokuva, kun on jokunen vuosi sitten tullut tuota näytelmäksi väännettyä.
Mua vähän häiritsi kun yhdessä kohtauksessa ulvoo mylläri ja seuraavassa ajaa polkupyörällä Uuno.Meni ohi, kun oltiin sukulaisissa. Olisi kyllä kiva joskus nähdä tuo elokuva, kun on jokunen vuosi sitten tullut tuota näytelmäksi väännettyä.
Luulen että petyt. :dunno:Lieksa! on Pölösen tuotantoa joten sen katson ainakin.