Renngeist
Soldiers of Antisthenes
Onko tullut peruttua jokin päätös katumisajan (esim. 72h, 14pv, 6kk) aikana?
eilen?Estaatti on oikeassa tässä tapauksessa.
Nope.eilen?
KOMP.!!.1.!!!!Pollin vaihtoehdoista en oo katunu ikinä mitään, mutta joka kerta forumille postauksen jälkeen olen katunut syvästi. Mukaanlukien tämä.
Niin mun kanssa et koskaan katuisi näin tiedoksi <3 Mut XXXX is good for you ja olen onnellinen toki teidän puolesta72 tuntia ohjaa ajatukset seksin osalta "katumuspilleriin".
Eipä oikeastaan.Onko tullut peruttua jokin päätös katumisajan (esim. 72h, 14pv, 6kk) aikana?
Miltä se Joni noin niinku tuntuu olla osa vuosisadan rakkaustarinaa jonka esteenä on kolmas osapuoli? Vähän niiko nykyajan Romeo ja Julia, mutta omalla tavallaan huomattavasti surullisempi.Niin mun kanssa et koskaan katuisi näin tiedoksi <3 Mut XXXX is good for you ja olen onnellinen toki teidän puolesta
Mun mielestä tuo on enemmän niinkuin Kelju Kojootti ja Maantiekiitäjä kuin Romeo ja Julia.Miltä se Joni noin niinku tuntuu olla osa vuosisadan rakkaustarinaa jonka esteenä on kolmas osapuoli? Vähän niiko nykyajan Romeo ja Julia, mutta omalla tavallaan huomattavasti surullisempi.
Vissiin forumin säännöt kieltää oikeiden nimien käyttäminen?Niin mun kanssa et koskaan katuisi näin tiedoksi <3 Mut XXXX is good for you ja olen onnellinen toki teidän puolesta
Good poit. Narf.Vissiin forumin säännöt kieltää oikeiden nimien käyttäminen?
Komppaus elitekkäs kompurointi.On asioita, jotka olis saanu jäädä tekemättä. On myös asioita, jotka olis pitäny tehdä. Ne kaduttaa paljon enemmän.
Just olin pistämässä vastaavaa lainia. Uusiksi meni.Komppaus elitekkäs kompurointi.
Oxxo Hxxxxsen vois bannata sitten heti.Vissiin forumin säännöt kieltää oikeiden nimien käyttäminen?
Onko jollakin oikeasti noin hölmö nimi?Oxxo Hxxxxsen vois bannata sitten heti.