Tähän täytyy yhtyä, olen lähes samaa mieltä kaikista! :thumbup:hhanhi sanoi:Miksi kukaan ei veikkaa mitään yllättävää?
1. Ferrari - No oho, Squmi voittaa puolet kisoista ja Rubens ajaa perässä Ferrari F2005 polkuautollaan.
2. McLaren - Tiukkaa kilpailua tallin sisällä. Ohituksia ja vaarallisia tilanteita riittää. Kimi ja Juan syövät toisiltaan pisteitä ja niin mestaruus jää haaveeksi kun Kerpenin ego ei taistele numero kakkosen kanssa.
3. Renault - Fishichella näyttää lopultakin todellisen potentiaalinsa ja sijoittuu hyvin, Alonsokin ajelee parhaansa mukaan mutta kahden kärjestä jäädään jonkin verran. Lisäksi Alsonso tekee ainakin kahdesti jotain tyhmää.
4. BAR - Yllättävä pudotus. Ehkei olisi kannattanut potkia sitä tallipäällikköä pois. Button ja Sato kyllä ajavat kuin hullut mutta paketti ei toimi tasaisesti, suuria henkilöstömuutoksia kauden aikana. Valopilkkuna Sato kerran pallilla ja Button ottaa voiton. Sato romuttaa autonsa Monacossa.
5. Williams - Auto toimii nyt mutta valitettavasti kuskit ovat korkeintaan keskinkertaisia. Frankilla menee hermo ja hän käykin kauden aikana läpi kaikki Suomen puhelinluettelot etsiessään uutta kuskia kaudeksi 2006.
6. Sauber - Eilisen teeren poika Jacques Villeneuve ei oikein osaa, muuten kausi menee kuin edellinenkin, jahka testikuski korvaa Jaakon.
7. Minardi - Huonoista paras. Voittaa yleisön sympatiat ja MTV3:n toimittajat jaksavat jaaritella kuinka Paul Stoddart on varikon onnellisin mies kun molemmat kuskit tulevat pisteille. Koska Minardilla on kokemusta samojen osien kierrätyksestä jopa vuodesta toiseen auto on luotettava.
8. Red Bull - Ladalta palkattujen muotoilijoiden laatikko-auto toimii harvinaisen hyvin Coulthardin kanssa ja DC repii pistetä sillointällöin. Haastatteluissa tallin johtohenkilökunta yrittää peittää vitutustaan ja kertoilee jotain epämääräistä hankalasta alusta ja seuraavaan kauteen katsomisesta. Se toinen kuski on hidas kuin etana shikaanissa.
9. Toyota - Ei mitään sanomista. Auto kulkee kuin naapurin Valmet paskassa - erittäin hitaasti mutta varmasti. Nopeilla radoilla tulee menestystä koska autossa on sentään kiertävä moottori(kuullemma).
10. Jordan - Venäjän mafian tyylillä ei pärjätä vormuloissa. Lisäksi kuskin paikalla olevat suuruudet ovat hanurista.
Jaahas. Kohta 7 menee kyllä utopian puolelle mutta toivotaan nyt että niin käy.
:ahem:Jacques sanoi:Realistinen veikkaukseni:
4. Sauber
Ferrarin koneet yhdistettynä Michelinin renkailla siivittävät Jacques Villeneuven muutamiin palkintopallisijoituksiin ja kaiken kruunuksi Turkin ja Kanadan osakilpailujen voittoihin.
Sä olet katellu selvästi mun päiväunia!Jacques sanoi:Realistinen veikkaukseni:
1. Renault
- Renault yllättää kaikki nopeudellaan heti alkukaudesta lähtien. Fisi ja Alonso ovat tasaisia, mutta Alonson ajovirheet aiheuttavat sen, että mestaruudesta taistelee Fisichella, joka myös tittelin vie.
Joo mä vähän ihmettelinkin kun oli vähän outo filmi pyörimässä.S.A sanoi:Sä olet katellu selvästi mun päiväunia!