Itse en noista laske oikein ketään huippujen joukkoon pikkuformuloissa (miinus Surtees joka oli vähäisellä kokemuksellaan ERITTÄIN vakuuttava Formula BMW UK:ssa menneellä kaudella).
Mansellit: Vähäisellä kokemuksella kartingista voi menestyä kuten esimerkiksi Damon Hill ja Villeneuve ovat osoittaneet. Tämä kaksikko kuitenkin on tehnyt sellaisia hasardeja että oksat pois. Parin karting-kauden jälkeen molemmat pääsivät ajamaan Formula BMW:tä kotimaassaan, mutta kauden 20 kisasta tuliaisina oli vain Gregin saavuttamat 24 pistettä. Tällaisen kauden jälkeen oli selvää, että toinen kausi Bemareissa ei todellakaan olisi pahitteeksi. Mutta mitä tekevät Mansellit? He siirtyvät suoraan Formula 3-luokkaan Fortecille, joka on huipputiimi. Ja taas kasaan vain jämiä, Leolle 2 pistettä ja Gregille sentään 79 ja kymmenes tila. Nyt olisi jälleen ollut paikka hankkia kokemusta toisen kauden verran kolmosista, mutta ei, eteenpäin vaan joka vuosi riippumatta tuloksista.
Tästä kaksikosta uskon, että Gregin mahdollisuudet päästä joskus esimerkiksi ChampCariin tai johonkin muuhun kohtuullisen arvostettuun luokkaan ovat paremmat kuin veljellään Leolla jonka ura olisi jo loppunut ellei omaisi sellaista isää, jolla on rahaa ja halua ajattaa häntä.
Nicolas Prost: Mies on jo 26 joten F1-paikan voi unohtaa samantien, varsinkin näillä tuloksilla. Ilman kartingia Renaultin Campus-formuloissa kymmenenneksi oli ihan kohtuullinen suoritus, mutta sen jälkeen ei voi kuin pyöritellä päätään. Ranskan FR 2.0 sijoitus 18 ei vielä mairittele, mutta ensimmäisen kauden piikkin. Toisella kaudellaankin oli vasta 10 joten ei voi ainakaan väittää, että poika on nopea oppimaan (mikä formulamaailmassa on elintärkeää) joten kolmas kausi olisi ollut tarpeen. Vielä mitä, pariin kisaan alle Renaultin 3.5 litrainen peli ja seuraavaksi kaudeksi Espanjan F3-sarjaan. Taso on tässä sarjassa melko heikko, mutta yllätyin silti Nicolaksen neljännestä sijasta. Seuraavalla kaudella ei parannusta liiemmin tullut, toki kokonaistuloksissa sijalla 3 ja LeMansissa GT1-luokan 5. joten ihan hyvä kausi, muttei vakuuttava. Näkisin miehen mieluiten koppiautojen puolella kuin nyt F3000-sarjassa joka on hiipunut harrastelutasolle. Prostilla on todella hyvät mahdollisuudet kamppailla esim. DTM:ssä voitoista.
Johnny Cecotto Jr: Älkää käsittäkö väärin, Cecotto Jr. on halutessaan/palasten osuessa kohdalleen äärimmäisen nopea ja varteenotettava haastaja kelle tahansa pikkuformuloissa ja kaikenlisäksi vielä nuori. Vähäisen kartingissa saavutetun menestyksen jälkeen FR 2.0 Italian talvisarjan 7. sija oli todella kova suoritus, mutta sen jälkeen on tullut kovaa alamäkeä. Poika on hyppinyt liikaa eri luokkien välillä eikä ole oikein ajanut kunnolla kokonaisia kausia. On hyvä, että poika saa kokemusta eri kalustosta mutta silti haluaisin nähdä hänen koko potentiaalinsa jos hän ajaisi esim. toisen kauden Formula Masteria, mutta ei.
Bruno Senna: Brunoa ei arvosteltaisi lähellekään niin ankarasti jos hänen sukunimensa olisi vaikkapa Leperchpaun, mutta nyt häntä roimitaan jatkuvasti ja surutta suoraan pärstään kovalla kritiikillä. Ei sinänsä, kritiikki on täysin ansaittua sen suhteen, mitä hänestä odotettiin ja miten hän on urastaan tähän mennessä suoriutunut. Vaikka Brunon väitetään olevan kokematon kartingin suhteen, se on täyttä paskaa. Lapsena Bruno suorastaan asui karting-radoilla ja aloitti tauon vasta 10-vuotiaana. Tavallaan Bruno sortui heti ensimmäisen kauden (yksi kisa Aasian FR 2.0-luokassa ja muutama hassu kisa Englannin Formula BMW:ssä) jälkeen samaan virheeseen kuin Mansellit ja hyppäsi suoraan kivikovaan Britannian F3-sarjaan. Sijoitus oli kuitenkin kymmenes, joten kausi meni ensikertalaiseksi kohtuullisen hyvin. Toisella kaudellaan hän oli jo kolmas, joten tahti vain parani. GP2-sarjassa debytoi sijalle 8. joten ei hullummin sekään, mutta jokin mieheltä puuttuu. Ehkä vika on siinä, että hän on liian ailahtelevainen/hiipuu kauden mittaan, ikäänkuin kadottaa vauhtinsa puolivälissä. Mene ja tiedä, mutta itse en odota iSportinkaan kalustolla mitään musertavia/yllättäviä tuloksia sillä suurin osa iSportin menestyksestä johtui ilman muuta kokeneesta ja nopeasta sakemannista, Timo Glockista.
Huhhuh.