Astraali
Well-known member
-
Viimeksi muokattu:
Missä, onko linkkiä? Ihan on mennyt ohi, nihAstraali sanoi:Juurihan se jossain sanoi, että testit menivät hyvin. Nih. :jaska:
Ok. Aika kireä tunnelma tällä osastolla..Astraali sanoi:Vitustako minä muistan Heitä Emmalle galleriaan/facebookkiin/meiliin kysymystä.
Voiskohan olla vaikka Henri Karjalainen?Astraali sanoi:Kuulin myös villejä huhuja joiden mukaan Formula Master-sarjaan olisi tulossa uusi suomalaiskuljettaja ensi kaudeksi, ei siis Annala/Isohella kaksikosta kumpikaan.
vai näin... Ei siis krokoa rallissakaan106 sanoi:Ich habe keine Ahnung...
Äläs nyt. Chilton on juuri niitä nuoria nimiä, joiden kehittymistä on ilo jatkossa seurata.Astraali sanoi:Brittien F3-sarjan hallitseva mestari Hitech on julkistanut ensimmäisen kuljettajansa tulevalle kaudelle: Walter Grubmuller. Toinen kuljettaja kaikkien yllätykseksi on...
Ei Bruno Senna.
Ei Marko Asmer.
Max Chilton. Mitä vittua.
Patrick Tambayn poika Adrien oli viime vuonna Saksan Formula BMW:ssä neljäs ja joulun alla Barcelonassa uuden Eurooppa – sarjan testeissä yhtenä päivänä nopein. Ei kerro paljoa, mutta jotain kuitenkin. Samoissa testeissä ajoi muuten myös tanskalainen Kevin Magnussen. Kumpikaan ei ole vielä ilmoittanut ajoistaan tällä kaudella.Astraali sanoi:Itse en noista laske oikein ketään huippujen joukkoon pikkuformuloissa (miinus Surtees joka oli vähäisellä kokemuksellaan ERITTÄIN vakuuttava Formula BMW UK:ssa menneellä kaudella).
se on vähän turha udella ku ei musta tietoa irti saa kun en tiedä oikeesti et mitä ajan. kohta puolin päätöksiä pitäis alkaa tulee et jos jostain luette et päätökset olis tehty ni ei pidä paikkansa koska ´mä olisin siitä varmasti tietonen. Ja sit ku homma selviää ni kyllä mä kerron ja varmaan jostain muualtaki luette/kuulette. Mutta masterssiin mulla ei ole ollut puhetta mennä.jupla sanoi:Yritin kyllä udella Emmalta testien sujumisesta, nih
EmmaK sanoi:se on vähän turha udella ku ei musta tietoa irti saa kun en tiedä oikeesti et mitä ajan. kohta puolin päätöksiä pitäis alkaa tulee et jos jostain luette et päätökset olis tehty ni ei pidä paikkansa koska ´mä olisin siitä varmasti tietonen. Ja sit ku homma selviää ni kyllä mä kerron ja varmaan jostain muualtaki luette/kuulette. Mutta masterssiin mulla ei ole ollut puhetta mennä.
ja testitjän meni siis todella hyvin. olin nopea ja yllätin ne ihmiset positiivisesti. et nyt vaan odotellaan ei siinä sen kummempia.. kärsivällisyyttä ihmiset hyvät.
Voitti. Imperfekti. Ensimmäisen F3-kisansa Asmer taisi ajaa viisi vuotta sitten? Nyt olisikin ollut jo korkea aika siirtyä eteenpäin. Vielä yksi vuosi kolmosissa olisi varmasti 23-vuotiaalle melko turhauttavaa. Mestarina tai ei.Astraali sanoi:Ai mitä Asmer olisi Hitechin F3-autolla tehnyt? Voitti Britannian F3-mestaruuden.
se paikka mistä mä kisailen on tehdaskuljettajan paikka ei maksu paikkamariko sanoi:-jos ja kun dtm-ovi aukee niin paljon sarjaan sisään pääsy edellyttää euroja omasta/sponsorin pussista,ja iso:thumbup: sulle.
Hienoa kuulla ihan asianomaisen toimesta, että testit menivät hyvin :thumbup: Odottelemme mielenkiinnolla jatkoa..EmmaK sanoi:se paikka mistä mä kisailen on tehdaskuljettajan paikka ei maksu paikka