Kauden 2010 "original" päätösmöötte (13.11.)

Joni

Well-known member
Vielä olis mahollista että muutatte mielenne ja oikeesti huomenna porukat ryyppäämään sports academyyn! :ahem:

Örfil

Guest
Vielä olis mahollista että muutatte mielenne ja oikeesti huomenna porukat ryyppäämään sports academyyn! :ahem:
Meidän porukat eros tossa -90 luvulla eikä niitä kuulemma kiinnosta lähtee dokaan ihan outoon porukkaan ja etenkään kun tosiaan ovat jo eronneet.

Kysyin kyllä ja kiittivät tarjouksesta. Lupasivat lähettää Jonille joulukortin :ahem:

Joni

Well-known member
Joo en olekkaan tulossa koska olen lähdössä huomenna iltapäivällä Mikkeliin että terve.. Suljetaan arkistoidaan toikki. :D

Joni

Well-known member
Hei ei saa editoida arkistomatskua plus monelta tää olis ollu?
Klo 14 -> Kun aika-ajot olisi klo 15 niin olis ehtiny porukka kasautua ennen aika-ajoa.. Tietty voittehan te edelleen pitää sen mööten mutta valitettavasti ilman mua.

Dominic

Senior Member
Sijainti
Turku
Klo 14 -> Kun aika-ajot olisi klo 15 niin olis ehtiny porukka kasautua ennen aika-ajoa.. Tietty voittehan te edelleen pitää sen mööten mutta valitettavasti ilman mua.
Junatliput olin jo ostanut. Mitä vittua mä näillä nyt teen?!

Fagerholm

Oman elämänsä Sutil
Sijainti
Semminki
No voi vittu!
Lentoliput maksettu, näyttää hitaalta -paita silitetty ja vitsitkin jo valmiiksi mietitty. Mitä minä nyt näillä teen?

Örfil

Guest
Joo en olekkaan tulossa koska olen lähdössä huomenna iltapäivällä Mikkeliin että terve.. Suljetaan arkistoidaan toikki. :D
No voi perkele!

Mä lähden aamulla Hopealinjan laivalla Tampereelta Hämeenlinnaan. Siitä liftaan Räyskälään josta on varattu lento Hyvinkään välilaskun (öö ruz tuo olutta) kautta Malmille. Malmilta menen tilataksilla metroon ja siitä suoraan keskustaan.

Onko tämä sessio nyt peruttu ja perunko nämä kaikki kulkuyhteydet?

Kuka maksaa viulut jos koko paska onkin peruttu?
Olen nähnyt että osallistujat tekee ohareita, mutta että järkkäri :nope: :nope:

En muuten äänestä Jonia Vuoden Forumisti -kisassa tämän jälkeen :nope:

Joni

Well-known member
Noh näytti siltä postaustenne perusteella aiemmin ettei kukaan ollut tulossa mukaan.. Olisi kait aloituksessa pitäny mainita että sanokaa "HEP" jos olette varmasti mukana.. Olen pahoillani että näin kävi :( Edelleen menkää ihmeessä sinne niin jos haluatte. Ei teidän maailma mun takia kaadu. Mä korvaan Kouvolle ja Jussille tän vielä ja aion palauttaa luottamuksen teille tavalla tai toisella. :)

Viimeksi muokattu:

Örfil

Guest
Mä korvaan Kouvolle ja Jussille tän vielä ja aion palauttaa luottamuksen teille tavalla tai toisella. :)
No jos laiva- ja lentoliput maksat niin sehän olis ok! :thumbup: Tampereeltahan kestää sen kaksi päivää sinne Helsinkiin tulla laivalla ja lentäen, mutta hotelliöitä en veloita. Reilu tarttee olla!

Liftauksestakaan en tarvitse hyvitystä. Paitsi litran kaljaa ;)