Laittakaas tarkempaa rapoa loppuillan tapahtumista. Minä kerkesin junalle ihan hyvin. Siellä lueskelin tekstareilla tulleita raportteja illan etenemisestä ja juttelin Totken kanssa vielä puhelimessakin + join pussikaljaa laukusta.
Siirryin jossain vaiheessa ravintolavaunuun, jossa kuulin syrjäkorvalla kun kaksi keski-ikäistä miestä jutteli naishuolistaan. Minä aikani kuunneltuani päätin laukoa pari vinkkiä, miten naisten kanssa pitää toimia ja miten niitä ymmärtää. Toinen miehistä loukkaantui ilmeisesti hyvin verisesti vinkeistäni. Sanoi että olen varmaan jotain 22v enkä ymmärrä elämästä mitään. No, ei kai siinä sitten, ajattelin ja siirryin tupakkavaunuun. Toinen miehistä tuli sitten käytävälle sanomaan, ettei hänen kaveriaan kannata ärsyttää, se on kuulemma tappaja. Lupasin etten enää jakele tälle vinkkejä. Tappaja tuli vielä sitten samaan röökikoppiin, mutta puhui puhelimessa koko ajan. Ilmeisesti sitten naiselleen, koska puhelimessa puhui nöyränä poikana.
Pasilan asemalla ihmettelin tosiaan sitä rakennuksen huojumista, ja mietin vielä, että kävelenkö johonkin baariin Lahden junaa odotellessa, mutta päätin pysytellä pussikaljassa. Hyvä niin, koska Lahden juna lähtikin yllättävän nopeasti. Pyörämatka Lahden asemalta kotiin tuntui jotenkin tosi hankalalta urakalta. Lukko taisi olla tosi jäässä, kun sitä sai vartin räplätä ennen kuin aukesi, ja pyöräkin tuntui huteralta ajaa jostain syystä.