Kauden 2010 päätösmöötte (20.11.)

Quasimodo

Well-known member
Liittynyt
30.6.2008
Viestit
5455
Sijainti
Helsinki
Möötteen osallistuminen onnistuu näillä näkymin ja tällä kerralla en ole edes tulossa autolla, joten en ajatellut olla selvin päin. :eek: En ole vielä ihan varma, että olenko yötä Turussa vai tulenko illalla junalla kotiin. Tarvittaessa kirjoitan itselleni ilmaisen junalipun, kun satun kirjurina toimimaan intissä. :ahem:
 

Williams-

Senior member
Liittynyt
14.5.2003
Viestit
1224
Sijainti
Hyvinkää
En osaa vielä sanoa mahdollisesta osallistumisesta. Riippuu vähän siitä ja tuosta.. Turkuun en ainakaan yöksi tule jäämään.
 
Viimeksi muokattu:

Asko S.

Tonttu
Liittynyt
1.3.2002
Viestit
4146
Sijainti
Tampere
Päivitin avauspostausta:
12:00 KKWCS-kisa
15:00/15:30? ruokailu Turun keskustassa (15-20hlöä? Ilmoteilkaa saapumisesta tässä toikissa. http://www.tomate.fi/)
xx:xx Kiertelyä keskustan baareissa
xx:xx Lisää baareja / paljubileet
Ettei tule YLLÄTYKSIÄ, niin varmaan hyvä kuitenkin ilmoittaa tässä, jos on syömään tulossa... Itse olen mukana toki.

Ei varmaan vielä kolmeksi keretä? Niin ja muuten pitäiskö sopia joku baari missä ollaan klo xx:xx, jos joku haluaa liittyä vasta hieman myöhemmin lössiin? Toki puhelimetkin toimii, jos numero löytyy vaan.
 

Dominic

Senior Member
Liittynyt
9.2.2000
Viestit
47813
Sijainti
Turku
Päivitin avauspostausta:

Ettei tule YLLÄTYKSIÄ, niin varmaan hyvä kuitenkin ilmoittaa tässä, jos on syömään tulossa... Itse olen mukana toki.

Ei varmaan vielä kolmeksi keretä? Niin ja muuten pitäiskö sopia joku baari missä ollaan klo xx:xx, jos joku haluaa liittyä vasta hieman myöhemmin lössiin? Toki puhelimetkin toimii, jos numero löytyy vaan.
Ilmotin alustavasti 15:00, mutta toki mä heille soittelen jos myöhästytään.

Parkkipaikoista osaavat kertoa paremmin Turussa autoilevat hahmokkeet. Skootteri kun mahtuu "minne vaan".
 

Cmoney

Well-known member
Ylläpitäjä
Liittynyt
12.8.2004
Viestit
13721
Juu mulla ei kanssa ole juuri kokemusta parkkitilanteesta keskusta-alueella lauantai-iltapäivisin. Liittynen kööriin kumminkin illan aikana :thumbup:
 

Dominic

Senior Member
Liittynyt
9.2.2000
Viestit
47813
Sijainti
Turku
Juu mulla ei kanssa ole juuri kokemusta parkkitilanteesta keskusta-alueella lauantai-iltapäivisin. Liittynen kööriin kumminkin illan aikana :thumbup:
Hieno homma! Mä jo pelkäsin, että hylkäsit meidät lopullisesti. :frown:
 

tmoi

No niin
Liittynyt
28.2.2004
Viestit
19017
Sijainti
turkus
Joo. Linja-auto asemalla on parkkipaikkoja. Sekä myös itse Brahenkadulla ja Läntisellä pitkälläkadulla.
 
Ylös