Kauden 2010 päätösmöötte (20.11.)

FO110K

Banned
Haluavat Tomatesta varmistaa tuon pääluvun.

Että tuota jos sinne on tulossa, niin ois äärimmäisen tärkeää ilmoittaa asiasta seuraavan parin päivän sisään tänne toikkiin tai suoraan minulle.
yritetään selvitellä Tampereen autokunnan liikkeet tässä pikapuoliin...

Dominic

Senior Member
Sijainti
Turku
Loppuviikosta ilmotan heille henkilömäärän sen perusteella, mitä tähän toikkiin on ilmottautumisia tullut.

Viimeksi muokattu:

Dominic

Senior Member
Sijainti
Turku
Tällä hetkellä virallisen epävirallinen ruokailuosallistujalista olisi seuraavanlainen (20):

Thunder
tmoi
Totke
Kouvotsvoni
Timanfaya

Haikki
4stroke
Jonkki
Jacques
Asko.S

lfb
Dominic
WoPe
+ 1?
FO110K

Nipsuhuuli
Canukki
Sue_me
Jr-
Powered by BMW

Huomatkaa että ruokailijat on jaettu pöytäkunnittain syömisnopeuden mukaan, ettei tule turhaa kolistelua. Lisäksi syömisvälineet arvotaan korttipakkaperiaatteella paikan päällä.

Viimeksi muokattu:

tmoi

No niin
Sijainti
turkus
Pöytä ykkönen näyttää olevan se, missä syödään ja nautitaan pitkän kaavan mukaan :thumbup:

FW08

Registered User of Talent
Sijainti
Behind the rabbit
Tänään pitäisi käydä keskustelu jonka perusteella tulee ilmoittautuminen tai on tulematta.

Jonkki

Press Play ►
Sijainti
Suomi Fineland
Eiks muka sais semmosta järkyttävän kokosta kabinettipöytää missä kaikki voi huutaa kurkku suorana pöydän toiseen päähän? Itsehän olen ujona poikana toki hiljaa ja syön ruokani nostamatta kertaakaan katsetta lautasesta.

FO110K

Banned
Tänään pitäisi käydä keskustelu jonka perusteella tulee ilmoittautuminen tai on tulematta.
Tällä periaatteella sitten jätän tulematta. (selviää vasta ens viikolla kulkuneuvon kohtalo joka ratkasee tän)

Dominic

Senior Member
Sijainti
Turku
Tällä periaatteella sitten jätän tulematta. (selviää vasta ens viikolla kulkuneuvon kohtalo joka ratkasee tän)
En tiedä käsitinkö minä tai joku muu nyt jotain väärin, mutta FW varmaan puhui tuossa omasta keskustelutuokiostaan.

Perjantaihin asti annan aikaa näitä ilmoittautumisia vatvoa, sitten laitan pääluvun menemään. Hurjan vaarallistahan se ei ole vaikka paikalle ylimääräisenä saapuukin.

FW08

Registered User of Talent
Sijainti
Behind the rabbit
En tiedä käsitinkö minä tai joku muu nyt jotain väärin, mutta FW varmaan puhui tuossa omasta keskustelutuokiostaan.
Siis enhän minä suinkaan muiden aikatauluja määrää.

Keskustelun perusteella ilmoittautumiset tulivat - toivottavasti - perille?

Dominic

Senior Member
Sijainti
Turku
Tällä hetkellä virallisen epävirallinen ruokailuosallistujalista olisi seuraavanlainen (21):

Thunder
tmoi
Totke
Kouvotsvoni
Timanfaya

Haikki
4stroke
Jonkki
Jacques
Asko.S

lfb
Dominic