Kauden 2023 autojen esittelyt, spekulaatiot ja kaikki

Bukko

Voorumisti
Liittynyt
26.3.2019
Viestit
2729
F1.comissa luki että Williams julkaisi vain liveryn. Ponttoonit näyttivätkin jotenkin tutuilta.
 

ouzei

Well-known member
Liittynyt
22.5.2018
Viestit
2523
Värit ja se livery nyt lienee vaan se, mihin suurin osa yleisöstä huomionsa kiinnittää. Sikäli ihan sama millaisen auton sitä esittelee; varmaan 99% yleisöstä ei voisi vähempää välittää siitä minkä muotoiset ponttoonit tai ilmanottoaukot siellä nyt sattuu olemaan.

Näin vähänkään syvällisemmin lajia seuraaville noista ei toki ihan hirveästi irti saa..
 

spotter90

Half Blind, Full Throttle
Liittynyt
8.9.2014
Viestit
8613
Sijainti
Helsinki
Uusi Alfa. Vai livery tämäkin?
Oikeasti uusi auto nähdään testeissä. Tuo on esittelymalli ja kuvat ovat tietokoneella tehty.

The team unveiled a show car at a launch event in Switzerland on Tuesday morning, as well as issuing CGI images. The real C43 will be seen for the first time when it undertakes a filming day in Barcelona on Friday.
https://www.autosport.com/f1/news/alfa-romeo-unveils-new-look-for-2023-f1-car/10428857/
 

Davros

Well-known member
Liittynyt
14.5.2013
Viestit
5745
Alfan värityksessä ei edelleenkään miellytä tuo poikkileikkaus auton keskellä, oli värimaailma mikä tahansa.
 

ouzei

Well-known member
Liittynyt
22.5.2018
Viestit
2523
Painon sääsrön takia tässäkin niin paljon mustaa? Ihan kiva sinänsä, aika helposti sekoittunee tv-kuvissa Ferrariin.
 

Bukko

Voorumisti
Liittynyt
26.3.2019
Viestit
2729
Muuten ihan hyvän näköinen Alfa muodoiltaan ja liveryiltään, mutta tuo leveä putkiperä vähän tökkii.
 

SJ

F1 asijan tuntia
Liittynyt
6.9.2011
Viestit
5202
Olipa yllättävä veto Sauberilta pyyhkiä pois oma identiteetti ja tälläytyä "aidoksi" Alfa Romeoksi, kun brändisopimus nyt vetelee jo viimeistä kauttaan. Ainakin itse olen mieltänyt valkoisen värin Sauberiksi ja punaisen Alfa Romeoksi.

P.S. Ihan helvetin ruma!
 

Rentta

Well-known member
Liittynyt
22.7.2010
Viestit
6703
Sijainti
Täällähä mä
Olipa yllättävä veto Sauberilta pyyhkiä pois oma identiteetti ja tälläytyä "aidoksi" Alfa Romeoksi, kun brändisopimus nyt vetelee jo viimeistä kauttaan. Ainakin itse olen mieltänyt valkoisen värin Sauberiksi ja punaisen Alfa Romeoksi.

P.S. Ihan helvetin ruma!
Toisaalta noista nykyisistä väreistä on helppo siirtyä Audi väritykseen tulevaisuudessa.
 

Muucconen

Well-known member
Liittynyt
2.9.2018
Viestit
1129
Olipa yllättävä veto Sauberilta pyyhkiä pois oma identiteetti ja tälläytyä "aidoksi" Alfa Romeoksi, kun brändisopimus nyt vetelee jo viimeistä kauttaan. Ainakin itse olen mieltänyt valkoisen värin Sauberiksi ja punaisen Alfa Romeoksi.

P.S. Ihan helvetin ruma!
Onhan se tuo musta väri ehtaa ”sauberia” jos niin haluaa tulkita. Kokomustana tulivat lajiin 30 vuotta sitten.
 
Viimeksi muokattu:

ouzei

Well-known member
Liittynyt
22.5.2018
Viestit
2523
Musta-punainenhan taitaa olla myös vähän sitä Audin väritystä, että liekö tuossa lähdetään viemään lookkia jo valmiiksi siihen suuntaan.
 

amiraali

Super Moderator
Ylläpitäjä
Liittynyt
22.4.1999
Viestit
8809
Muuten ihan hyvän näköinen Alfa muodoiltaan ja liveryiltään, mutta tuo leveä putkiperä vähän tökkii.
Tuon "putkiperän" kautta ilmeisesti ohjataan ilmavirtauksia takaspoilerille. Pitoa takapäähän?

 

-Teme-

Vormulaattori
Liittynyt
12.10.2002
Viestit
2874
Sijainti
F1-fanikatsomo
Olipa yllättävä veto Sauberilta pyyhkiä pois oma identiteetti ja tälläytyä "aidoksi" Alfa Romeoksi, kun brändisopimus nyt vetelee jo viimeistä kauttaan. Ainakin itse olen mieltänyt valkoisen värin Sauberiksi ja punaisen Alfa Romeoksi.

P.S. Ihan helvetin ruma!
Musta on tuon uuden sponsorin Stake myötä ja Orlenin lähdettyä pois
 

Magnum2300

Well-known member
Liittynyt
28.10.2009
Viestit
659
Olipa yllättävä veto Sauberilta pyyhkiä pois oma identiteetti ja tälläytyä "aidoksi" Alfa Romeoksi, kun brändisopimus nyt vetelee jo viimeistä kauttaan. Ainakin itse olen mieltänyt valkoisen värin Sauberiksi ja punaisen Alfa Romeoksi.

P.S. Ihan helvetin ruma!
Ensimmäiset Sauberin F1:t C12 ja C13 olivat mustia, kunnes kaudelle 1994 tuli Red Bullin tummansininen väri autoon.
 

Bukko

Voorumisti
Liittynyt
26.3.2019
Viestit
2729
Ylös