:ahem: Olin just samaa laittamassa...Tanskan curlingjoukkueessa pelaava Madeleine Dupont on aika namu.
:thumbup:
Ei ole enää urheilija, mutta juoksi kyllä aika hyvin muutama vuosi sitten.Heidi Suomi ei ole urheilija, mutta silti erittäin kaunis - ...
Aijaa. En tiennyt, olen itse tavannut neidin vain uutiskameroiden edessä ...Ei ole enää urheilija, mutta juoksi kyllä aika hyvin muutama vuosi sitten.
Röngän Masa?Aijaa. En tiennyt, olen itse tavannut neidin vain uutiskameroiden edessä ...
Onniitelut Kiiralle. :thumbup:Uskomaton saavutus: Kiira Korpi valittiin MAAILMAN seksikkäimmäksi urheilijaksi! Katso kuva
24.04.2011, 20:00
Suomalainen taitoluistelija Kiira Korpi on valittu maailman seksikkäimmäksi naisurheilijaksi amerikkalaisen The Bleacher Report -julkaisun listauksessa. Kiira on niittänyt menestystä urheilun lisäksi jo vuosien ajan myös seksikkäimpien naisurheilijoiden listoilla, ja nyt hän on saanut uransa suurimman meriitin urheilusaavutustensa ulkopuolella.
Arvostettu amerikkalainen viihdettä ja urheilua yhdistelevä verkkojulkaisu The Bleacher Report on noteerannut Kiiran jo useita kertoja listoillaan, mutta nyt suomalaiskaunotar on ensimmäisen kerran noussut listan ykköseksi. Lista vuoden seksikkäimmistä naisurheilijoista julkistettiin perjantaina.
Tuore saavutus on erittäin merkittävä, sillä Kiira jätti listalla taakseen lukuisia viihdelehdistäkin tuttuja urheilullisia mallikaunottaria. Vaalea suomalainen peittosi muiden muassa kaksoset Bia ja Branca Feresin, serbialaisen Ana Ivanovicin ja venäläisen tenniskaunotar Maria Kirilenkon. Kaikki he ovat tuttuja myös viihdelehtien sivuilta. Listauksen myötä myös Kiira voi olla tekemässä läpimurtoa amerikkalaisissa viihdelehdissä.
Viitaten tuohon Lancerin lainaukseen on todettava, ettei valinta nyt ihan uskomaton ole...Onniitelut Kiiralle. :thumbup:
Quottaanpas itseäni. Videota.Anna Jordalen on painnostajaksi ihan hyvän näköinen.
Juurikin näin. Korven luistelu on kaavamaista ja jotenkin teennäisen näköistä. Susanna Pöykiön luistelu on jotain uskomattoman sensuellia ja sulavaa. Mielestäni Susannan luistelun pehmeyttä ja sulavuutta ei koskaan arvostettu ihan tarpeeksi.Kauhea hypetys tuosta Kiirasta, häviää kuitenkin niin leipälajissaan kun kauneudessakin Lepistölle ja Pöykiölle
Se on niin että Kiiran pehmeys ja sulavuus saa katsojassa aikaan kulmikkuutta ja jäykkyyttä.Itse olen sen verran amatööri taitoluistelun arvioinnissa, etten osaa tarkalleen sanoa tuleeko tämä pehmeyden ja sulavuuden vaikutelma verrattuna Kiiran kulmikkuuteen ja jäykkyyteen luistelun vai luistelijan linjoista.