Albert Oil
Hippi ja juntti
Mun mielestä pitäis tasa-arvon vuoksi rankata myös rumimmat urheilijat, koska silloin mä olisin korkealla.
En tiennytkään, että olet urheilija! Kai tässä oli ammattilaisista kyse?Mun mielestä pitäis tasa-arvon vuoksi rankata myös rumimmat urheilijat, koska silloin mä olisin korkealla.
Minähän tein sellaisen topicin, mutta siitä nousi täällä ihan järjetön älämölö kukkahattuosastolta.. Mutta varmasti jos joku muu tekee sen toikin, niin se on ihan hyvä.Mun mielestä pitäis tasa-arvon vuoksi rankata myös rumimmat urheilijat
Kai sitä voi itseään urheilijaksi sanoa, jos on päässyt maailmankaikkeuden kovatasoisimman kilpa-autosarjan osakilpailussa podiumille. :ahem:En tiennytkään, että olet urheilija! Kai tässä oli ammattilaisista kyse?
Albert Oilin suhteen on vahva Anna Kournikova-fiilis. Ulkonäkö ajaa urheilusuoritusten edelle. Siis kovempi hypetys siitä kuin niistä TOP20 sijoituksista.En tiennytkään, että olet urheilija! Kai tässä oli ammattilaisista kyse?
Tiijä siun toikkeleista, mutta AiJain kaapista löytyi tuommoinen, ajanee aisansa..Minähän tein sellaisen topicin, mutta siitä nousi täällä ihan järjetön älämölö kukkahattuosastolta.. Mutta varmasti jos joku muu tekee sen toikin, niin se on ihan hyvä.
Se mun topic taidettiin sulkea, ei arkistoitu. :alppu:Tiijä siun toikkeleista, mutta AiJain kaapista löytyi tuommoinen, ajanee aisansa..
Dany Bahar?(Katsokaas, kuka on listalla ykkösenä! )
Täytyypä pyyhkiä kaffit näytöltä..Dany Bahar?
Veikkaan kurskia.(Katsokaas, kuka on listalla ykkösenä! )
Aina?Veikkaan kurskia.
Tuli ihan sama mieleen postaajastaDany Bahar?
-Googlatkaas Corina Ungureanu kuvahaulla! :eek!:
Wanha-Googlatkaas Corina Ungureanu kuvahaulla! :eek!: