Kaupassa käynti

Törni

Well-known member
Liittynyt
5.11.2004
Viestit
11306
Haa

Milloin lähdettäisiin oikein porukalla? Kauppaan. Semmoinen mukava käynti.

Mulle ei oikein sovi tänään, kun pitää kiskaista kunnon känni ja kaupatkin on jo kiinni.
 

Il Tempo Gigante

Darth Father
Liittynyt
20.2.1999
Viestit
42723
Sijainti
Gamla Pedersöre huvudsocken
Haa

Haa

Milloin lähdettäisiin oikein porukalla? Kauppaan. Semmoinen mukava käynti.

Mulle ei oikein sovi tänään, kun pitää kiskaista kunnon känni ja kaupatkin on jo kiinni.
Vittuilu on taitolaji ja sulta se onnistuu vallan hyvin. Olen melkein kateellinen.

Meinasin itse Kännit-tojckini sisältöön laittaa, että Törnin pitää olla mukana kännäämässä. En sitten laittanut.

Samapa tuo. Hyvää känniä. Palataan asiaan 20.9.2013.
 

AJ

Well-known member
Liittynyt
19.7.2000
Viestit
69605
Sijainti
Toinen Maailma
Haa

Milloin lähdettäisiin oikein porukalla? Kauppaan. Semmoinen mukava käynti.

Mulle ei oikein sovi tänään, kun pitää kiskaista kunnon känni ja kaupatkin on jo kiinni.
Toivottavasti kuitenkin ostit riittävän monta flindaa handelista, ettei pääse suu kuivumaan.
 

toleranssisiipi

Langennut enkeli
Liittynyt
14.9.2003
Viestit
14061
Sijainti
SEKOS-marketin vihannesosasto
Mä voin lähteä kauppaan, mut mä asioin vain naispuolisilla kassaneideillä. Lihamyyjän pitää olla kuitenkin mies, tai sitten ostetaan säilykelihaa. Rättikauppaan jos mennään, niin pitää sitten kanssa olla naismyyjä, tai mä en ala yhtään mitään. Viinakaupassa ei oo niin väliä, kun silmät sokaistuu kuitenkin iloliemen näkemisestä. Elektroniikkaa jos mennään ostamaan, niin olis suotavaa että siellä olis parikymppinen kloppi pätemässä ja toistelemassa netistä lukemiaan fraaseja.

Menipä vaikeeks. Mitäs jos tilataankin netistä?
 

Formulanomi

Seksikäs rumä kääpiö
Liittynyt
22.10.1999
Viestit
41380
Sijainti
Toisaalla
Kauppareissu! Aaah ihanaa. <3.

Tunnustaako muuten joku tykkäävänsä siitä, kun lähtee naisväen kanssa "kaapungille"/ostoskeskukseen ostoksille? Se on mielestäni ihan kauheaa. Yleensä "parkkeeraan" muutaman kaupan jälkeen pubiin tai vähintään penkille.
 

toleranssisiipi

Langennut enkeli
Liittynyt
14.9.2003
Viestit
14061
Sijainti
SEKOS-marketin vihannesosasto
Kauppareissu! Aaah ihanaa. <3.

Tunnustaako muuten joku tykkäävänsä siitä, kun lähtee naisväen kanssa "kaapungille"/ostoskeskukseen ostoksille? Se on mielestäni ihan kauheaa. Yleensä "parkkeeraan" muutaman kaupan jälkeen pubiin tai vähintään penkille.
Kyllä tuo menettelee, jos kaupassa on sopivan laaja viihdeosasto. Yleensä se on rouva, joka hoputtaa lähtemään kun multa näkyy enää kengänpohjat alelaarien syövereistä.
Vaateostokset on sitten asia erikseen. En lähde mukaan. En taatustivarmanaikinämilloinkaan.
 

jps

nimimerkkien jahtaaja
Liittynyt
17.11.2000
Viestit
31093
Sijainti
täällä
Kauppareissu! Aaah ihanaa. <3.

Tunnustaako muuten joku tykkäävänsä siitä, kun lähtee naisväen kanssa "kaapungille"/ostoskeskukseen ostoksille?
Formulanomi tunnustaa, koska se on ainoita tilanteita, jossa naiset suostuvat olemaan missään tekemisissä hänen kanssaan.
 

Dominic

Senior Member
Liittynyt
9.2.2000
Viestit
47813
Sijainti
Turku
Eilen käytiin heittään ihan perusmukava kauppareissu. Jossain kolmen kaljan huiterissa pyörin siellä ja heittelin ostoskärryä piruettikieppeihin ja välillä otin vauhtia ja siirryin matkustajaksi ja tuulispäänä viiletin pitkin käytäviä hiukset hulm...hetkinen ei ihän mulla ole hiuksia.

Mutta oikein mukavaa. Kotimatkalle Lapin Kullan III pintti. Kotona vielä sai ruokaakin.
 
Ylös