Kauppojen aukiolo polli

Tulisiko kauppojen aukiolo


  • Äänestäjiä yhteensä
    18

Antsa Rieppo

Well-known member
Liittynyt
1.1.2015
Viestit
46299
Sijainti
Purukiellossa
Tuossa lähikaupan (9 km kotoa) ohi juostessa katselin sen aukioloaikoja.

Kyläkauppa M-Kurjetar on moni-ilmeinen elintarvikekauppa. Palveluun kuuluu mm. paistopiste, kahvio, veikkaus ja matkahuollon pakettipiste.
Avoinna ma klo 9-18, ti klo 11-18, ke-pe klo 9-18, la klo 10-15, su suljettu

Katuosoite: Kurkimäentie 425
Postinumero: 71480
Ei myy lauantai-iltaisin kaljaa ja sunnuntaina saa olla vallan ilman. Tiistaisin nukkuvat vähän pidempään.:eek:
 

Il Tempo Gigante

Darth Father
Liittynyt
20.2.1999
Viestit
42723
Sijainti
Gamla Pedersöre huvudsocken
Haa

Tuossa lähikaupan (9 km kotoa) ohi juostessa katselin sen aukioloaikoja.
Ei myy lauantai-iltaisin kaljaa ja sunnuntaina saa olla vallan ilman. Tiistaisin nukkuvat vähän pidempään.:eek:
M-kaupat ovat varsin mielenkiintoinen juttu taistelussa ns. tuulimyllyketjuja (S & K) vastaan. Jos tuo mainitsemasi kauppa kuuluu M-market ketjuun?

Itsehän olen käynyt kaksi kertaa M-kaupassa. Virroilla noin 2008 ja Ullavassa ehkä 2011?
 

jps

nimimerkkien jahtaaja
Liittynyt
17.11.2000
Viestit
31093
Sijainti
täällä
Vähän itsekkäistä näkökohdista lähestyin aihetta. Omat käynnit pt-kaupan puolella ostomassa on maanantaisin ja perjantaisin klo 16. Matkaa kauppaan on yli 20 km, joten siitä tulee se suunnitelmallisuus, että ostetaan kaikki syötävät kahdesti viikossa. Ilman exceliäkin erkkikin ymmärtää, ettei ajankäytön ja kulujenkaan puolesta ole viisasta montaa kertaa viikossa kaupassa nyhviä.
Mä olen ihan samaa mieltä. P'ivittäistavarakauppojen tulisikin olla avainnoa ainoastaan maanantaisin ja perjantaisin kello 16 jälkeen. Erikoistavarakauppojen ei tulisi olla aoinna lainkaan, paitsi pyydettäessä,
 

Tsuhna

Absent Member
Liittynyt
2.11.1999
Viestit
18746
Sijainti
Toisaalla
Kolmivuorotyötä tehdään monella alalla, että ei sen nyt luulis se suurin ongelma olevan tässä. En kylläkään ymmärrä miksi kenkään tarvitsisi jotain sohvaa lähteä Ikeasta hakemaan klo 03:42.. mutta kait niitä semmosiakin on. Ilmeisesti.

Ruokakauppoja vois kyllä olla 24/7 -mallisia.
 
Ylös